Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av KrilleHo
Jag har problem med vissa funktioner i min app. De funktioner som begär lösenord funkar ej.
Det går utmärkt att logga in vid första steget med mitt Volvo id och lösen. Däremot senare när jag ska tex låsa upp bilen med appen så vill den ha in mitt lösenord igen... och då står det ”felaktigt lösenord”.
Fattar inte varför de blir så. Någon som vart med om detta eller har en förklaring? Otroligt tacksam isf. :-)
Användarvisningsbild
av Derank
Just den funktionen har aldrig fungerat för mig o någon bil med voc. Står alltid fel lösenord
av Psyko
KrilleHo skrev:Jag har problem med vissa funktioner i min app. De funktioner som begär lösenord funkar ej.
Det går utmärkt att logga in vid första steget med mitt Volvo id och lösen. Däremot senare när jag ska tex låsa upp bilen med appen så vill den ha in mitt lösenord igen... och då står det ”felaktigt lösenord”.
Fattar inte varför de blir så. Någon som vart med om detta eller har en förklaring? Otroligt tacksam isf. :-)
Har du testat med din 4- siffriga pinkod?

Jag tror bilen ska starta och gå, men d&ari[…]

Köp hos Trodo.se. De har ett kontrollsystem f[…]

Vi som beställt nya XC60

Nu har jag beställt en V60, så det kans[…]

AC & kylfläkt

Jag har då fått beställt en ERA k[…]