Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Kan inte XC60 och V60 få en egen tråd var? Läser t.ex. om hur mycket bränsle en bil med D5 drar per mil och måste för att veta vilken bil skribenten har, läsa längst ner i presentationen. Ibland står det inte vilken bil skribenten har och då kan det som skrivs bli helt ointressant för mig. Är det bara jag som tycker så här? Blir ju inte bättre av att någon skriver att hen har en 2018 V426 T5 . Förvirringen för mig blir då total och säger inte mig ett smack om hen har en V60 eller XC60.
epostaren skrev:Kan inte XC60 och V60 få en egen tråd var? Läser t.ex. om hur mycket bränsle en bil med D5 drar per mil och måste för att veta vilken bil skribenten har, läsa längst ner i presentationen. Ibland står det inte vilken bil skribenten har och då kan det som skrivs bli helt ointressant för mig. Är det bara jag som tycker så här? Blir ju inte bättre av att någon skriver att hen har en 2018 V426 T5 . Förvirringen för mig blir då total och säger inte mig ett smack om hen har en V60 eller XC60.
Sorry men när du började använda *HEN* så fall du helt ur mitt synfält.....
epostaren skrev: lör 28 jul 2018, 22:25 Kan inte XC60 och V60 få en egen tråd var? Läser t.ex. om hur mycket bränsle en bil med D5 drar per mil och måste för att veta vilken bil skribenten har, läsa längst ner i presentationen. Ibland står det inte vilken bil skribenten har och då kan det som skrivs bli helt ointressant för mig. Är det bara jag som tycker så här? Blir ju inte bättre av att någon skriver att hen har en 2018 V426 T5 . Förvirringen för mig blir då total och säger inte mig ett smack om hen har en V60 eller XC60.
+1
Även jag håller med - två skilda trådar för XC60 och V60 vore vettigare.

Dessutom, "hen" är ett alldeles förträffligt ord! Det är ovanan och okunskapen som gör att man kan tycka att det känns konstigt.
betterlead skrev:Även jag håller med - två skilda trådar för XC60 och V60 vore vettigare.

Dessutom, "hen" är ett alldeles förträffligt ord! Det är ovanan och okunskapen som gör att man kan tycka att det känns konstigt.
Nope. Sorry HEN är ett IDIOT ord. Det finns andra redan etablerade ord för detta. Bara ett Hönspåhitt av V-mediefolk. I detta fall anv personen istället för fjoll HEN
vjohnj skrev: sön 29 jul 2018, 10:54
fjohan82 skrev:
vjohnj skrev: lör 28 jul 2018, 23:32 Sorry men när du började använda *HEN* så fall du helt ur mitt synfält.....
Gaaahhh.... Ytterligare ett korkat j*vla inlägg!
Lägg ner attityden! :devil:
HEN är ett IDIOT ord. Det finns andra redan etablerade ord för detta. Bara ett Hönspåhitt av V-mediefolk
Du får gärna ta denna diskussionen i ett mer passande forum. Min åsikt att vem som hellst får använda detta ord utan att riskera personliga påhopp från folk som enbart vill att alla "man" ska leva som/tillhöra det som du representerar.
Och nej, det är inte bara vänster-folk som använder hen.
Jag använder hen och är på den motsatta sidan av skalan, blåare än en sommarhimmel...

Kör igång en tråd för oss me[…]

Xc60 MY23 synliga avgasrör?

Hej. Har en xc60 Polestar 2023 och stör mig[…]

Bra jobbat Xanthopteryx! Nyttig läsning! La d[…]

Bekräftar att något är knas med mj[…]