Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Är verkligen nöjd! Den blev mer ”aggressiv” o passar in bättre när många av dem andra detaljerna är blanksvarta! Lämnade in den hos WrapCenter i Väsby! ;-)
Volvo borde gjort ramen runt i blank svart på R-Design, som dem gjort på xc40! Men dem hade nog en tanke kanske...
Morrez skrev:Är verkligen nöjd! Den blev mer ”aggressiv” o passar in bättre när många av dem andra detaljerna är blanksvarta! Lämnade in den hos WrapCenter i Väsby! ;-)
Volvo borde gjort ramen runt i blank svart på R-Design, som dem gjort på xc40! Men dem hade nog en tanke kanske...
Vilka delar folierade de och vad fick du ge? Vill göra samma med min V90.
grillchips skrev: tis 22 jan 2019, 19:35
Morrez skrev:Är verkligen nöjd! Den blev mer ”aggressiv” o passar in bättre när många av dem andra detaljerna är blanksvarta! Lämnade in den hos WrapCenter i Väsby! ;-)
Vilka delar folierade de och vad fick du ge? Vill göra samma med min V90.
Dem folierade ramen runt,loggan & ”pinnarna”
V60 R-Design har redan blank svarta sido speglar,runt fönster osv.. ca 1200:- fick jag betalla! Loggan är extremt pilligt o foliera!
Morrez skrev: ons 23 jan 2019, 04:09 Dem folierade ramen runt,loggan & ”pinnarna”
V60 R-Design har redan blank svarta sido speglar,runt fönster osv.. ca 1200:- fick jag betalla! Loggan är extremt pilligt o foliera!
Tog det loss grillen eller folierade de den på plats? Går det att ta bort grillen utan att ta bort hela fronten?
@Morrez, ok, tack för info! Ja, där ligger ju V60 bra till såsett, på V90 är allt chrome utan möjlighet att ändra (förutsatt att man inte byter utrustningsnivå då).
slackie skrev:@Morrez, magiskt snyggt! Gjorde du det själv? Svårt? Dyrt?
Tips, läs post #75 ;)
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 15
V50 2,4 bensin, konstigt fel

Nu har jag plockat bort vattenpumpen. Den ser fin […]

Bak slits ju ganska fort oavsett, redan inför[…]

230fk går snålt