- mån 09 dec 2019, 13:40
Elektrikern84 skrev: ↑mån 09 dec 2019, 11:42Efter som jag själv jobbar som säljare så förstår jag vad du menar men jag har kanske hört av mig 4-5 gångerv till honom sedan 8/5 men det som jag tycker är konstigast är att precis när jag hade kontaktat honom idag så gick min bil över till steg 3, "på väg till handlaren" så då borde han väll kunna se när den kommer och sedan kolla med leverans avd. när dom har tid att göra den klar för att kunna informera mig när jag kan komma och hämta den, men som du skriver den kommer när den kommerKlabbe65 skrev: ↑mån 09 dec 2019, 10:01Så som alla säljare. De är trötta på alla mejl/samtal/besök från ivriga kunder; bilen kommer när den kommer!Lockis skrev: ↑mån 09 dec 2019, 08:04Känns som att min handlare inte vill säga rakt ut vad som är på gång, varje gång jag kollar med honom så kan han tyvärr inte svara på vad som händer, skickade mail idag och frågade men fick det här svaret "Jag hör av mig så snart jag kan lämna leveransbesked. Det är för tidigt ännu." ungefär samma besked jag fått varje gång jag kollar med honom, kan ju tycka att dom borde veta nu när bilen ska komma till dom och veta ett ungefärligt datum jag kan komma och hämta den.
Min är fortfarande bara orderlagd I status. Bör bli byggd vilken dag som helst nu.
Min förra bil slog om till påväg till handlaren samma dag som den blev byggd så det är nog olika. Sen kan det vara fördröjningar på min Volvo. Maila din säljare för mer exakt status![]()
Observera att jag mailar/besöker/ringer min säljare en delBytte säljare denna gång då den förra vart lite less (tror jag).