- tis 29 jan 2019, 09:53
#1295614
Ok, jag har nämligen råkat ut för att det blivit fel på min nuvarande XC60. Specen i Min Volvo saknades ett paket som jag beställt enl offert och ordersedel (med tonade rutor, akustik rutor och elbaklucka), säljaren sa att det bara var fel i Min Volvo men mycket riktigt levererades bilen utan detta paket så det fick beställas en ny bil men ytterligare månaders väntan. Har påpekat detta för säljaren men han säger att han dubbelcheckat så ändå lite orolig. Det som irriterar mig är att jag inte kommer ihåg hur det var sist: om det bara saknades på bild eller även i spec. Nu saknas det bara i bild så känns ju lite bättre.
Kör: V60 T8 Inscription MY19, Osmium Grey, Amber Charcoal interior
& V40 T3 Aut, Business Advance MY18
Tidigare: XC60 D4 AWD Polestar Aut, Summun MY17
& V40 T3 Aut, Business Advance MY18
Tidigare: XC60 D4 AWD Polestar Aut, Summun MY17