De tog in den idag med, så nu står man billös för första gången sedan jag tog körkort 1987... 10 månader går fort

Moderator: Moderatorer
ansjo skrev:Jag skrev idag på kontraktet på en ny XC60 T8 med det mesta utom massagesäte, det enda jag inte använder på den gamla kärran.Grattis! Jag är utomordentligt nöjd med min och ska köpa en till. När jag köpte fanns ett paket, "One edition", med luftfjädring, B&W, HUD etc. Det finns väl inte längre?
De tog in den idag med, så nu står man billös för första gången sedan jag tog körkort 1987... 10 månader går fort
Gallaz skrev: ↑ons 31 aug 2022, 08:52 Typiskt. Från v.41 till v.43…har någon hört något mer om förseningar?Byggs den i Gbg?
ansjo skrev:Jag skrev idag på kontraktet på en ny XC60 T8 med det mesta utom massagesäte, det enda jag inte använder på den gamla kärran.Man är olika. Använder massage varje gång jag åker i bilen. Min fru med. Men det va hon som propsade på det och det är jag glad för!
perhall skrev:Vet ni vad för nytt som kommer på MY24? Lär bli en sån om man beställer nu, ska ev beställa nästa veckaPå hybriden 2-fas laddning. och en ny färg. annars ingen aning.
Lockis skrev: ↑tor 01 sep 2022, 12:16För V60 Plug-in hybrid (Recharge) skriver Volvo så här:perhall skrev:Vet ni vad för nytt som kommer på MY24? Lär bli en sån om man beställer nu, ska ev beställa nästa veckaPå hybriden 2-fas laddning. och en ny färg. annars ingen aning.
Om jag minns rätt så ska startmotorn g&[…]