Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Lockis
bem skrev:
Yfront skrev: tor 30 dec 2021, 19:10 Väntar på en XC60 MY23 och har idag fått besked från min säljare att jag kommer att få Orrefors knoppen…
Vet någon om det lyser i den?
Jag har en Orreforsknopp i min V90 T6 Recharge 2022. Jag kan kolla åt dig i kväll om knoppen lyser när det är mörkt. Minns inte så här på rak arm.
/Bo
Den är upplyst :-)
av Lockis
Yfront skrev:Underskrivet 15/12, spec enligt nedan

B4 AWD Diesel Ultimate Dark
Silver Dawn 735
Tonade bakrutor
Charcoal-nappaläder/leatherette/textil i Charcoal-interiör. (Sportstolar, sportratt och mörkt innertak)
Klimatpaket
Stänkskydd fram och bak.
Infällbart drag.
Interiörpaket kupé och lastrum (gummimattor kupé och plastmatta till lastrummet)
Anledningen till att du får OrreFors spaken här är pga R-Design interören. Dem 4.000:- ger bla denna :-)
av DennisE
Lockis skrev:

Silver Dawn 735
Tonade bakrutor
Charcoal-nappaläder/leatherette/textil i Charcoal-interiör. (Sportstolar, sportratt och mörkt innertak)
Klimatpaket
Stänkskydd fram och bak.
Infällbart drag.
Interiörpaket kupé och lastrum (gummimattor kupé och plastmatta till lastrummet)
Anledningen till att du får OrreFors spaken här är pga R-Design interören. Dem 4.000:- ger bla denna :-)
Vad säger ni är inte Orrefors spaken knuten till Inscription längre? Min lyser så fint i alla fall :-)
av Lockis
DennisE skrev:
Lockis skrev:

Silver Dawn 735
Tonade bakrutor
Klimatpaket
Stänkskydd fram och bak.
Infällbart drag.
Vad säger ni är inte Orrefors spaken knuten till Inscription längre? Min lyser så fint i alla fall :-)
Nope!
Numera kommer orrefors spaken med interiör klädsel. Så "R-design" eller ventilerat nappa läder :-)
Användarvisningsbild
av bem
Det blir dyrt med Orreforsknoppen i år, på MY23. :-)
Tur den ingick i Inscription på min V90 T6 Recharge 2022. ;-)
Den är jäkligt snygg att se på och behaglig att ”växla” med.
Kristallklart tillägg. :-D
/Bo
Användarvisningsbild
av Yfront
Lockis skrev: fre 14 jan 2022, 10:40
bem skrev:
Yfront skrev: tor 30 dec 2021, 19:10 Väntar på en XC60 MY23 och har idag fått besked från min säljare att jag kommer att få Orrefors knoppen…
Vet någon om det lyser i den?
Jag har en Orreforsknopp i min V90 T6 Recharge 2022. Jag kan kolla åt dig i kväll om knoppen lyser när det är mörkt. Minns inte så här på rak arm.
/Bo
Den är upplyst :-)
Tack, då vet jag. :-)
Jag var så inställd på att få den ”skräddarsydd växellåda” som det står i mina papper men det blir nog bra med Orrefors knoppen. Jag hade velat ha ventilerat nappaläder men för att få sportratten och mörkt innertak mm så fick det bli Charcoal-nappaläder/leatherette/textil i Charcoal-interiör. Detta är ju egentligen interiört ”Dark” och kan jag tycka, borde inkluderas när man väljer Dark. Jaja, många veckor kvar till produktionsstart av my23 så mycket kan hända ännu. Spännande!
Användarvisningsbild
av bem
Yfront skrev: fre 14 jan 2022, 14:49 ...
Jag var så inställd på att få den ”skräddarsydd växellåda” som det står i mina papper men det blir nog bra med Orrefors knoppen.
Här kommer foto jag tog på min Orrefors knopp ikväll, som synes är den upplyst på kvällen.
/Bo
Bilagor
Orrefors_växelspakknopp_V90-T6-Recharge-Inscription-2022.jpg
Orrefors_växelspakknopp_V90-T6-Recharge-Inscription-2022.jpg (3.12 MiB) Visad 547 gånger
Användarvisningsbild
av Yfront
bem skrev: lör 15 jan 2022, 00:52
Yfront skrev: fre 14 jan 2022, 14:49 ...
Jag var så inställd på att få den ”skräddarsydd växellåda” som det står i mina papper men det blir nog bra med Orrefors knoppen.
Här kommer foto jag tog på min Orrefors knopp ikväll, som synes är den upplyst på kvällen.
/Bo
Tack Bo, ser fint ut!
Jag tycker dock att Orreforsknoppen passar bäst till stiligare och elegantare inredning och läderknoppen till den sportiga som jag valt.
  • 1
  • 174
  • 175
  • 176
  • 177
  • 178
  • 234
Smäller höger fram

Kolla att gummibussningarna som håller fast […]

Minirecension av kina DICE

Fungerar det med win11

Högtalare Volvo S40 2000