Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av OFra
Pellix skrev: tis 06 jul 2021, 17:50 Så blev det…lämnade in en Bursting Blue och hämtade ut en Thunder Grey,
Väldigt soligt idag, den ser något ljusare ut på bilderna än den känns i verkligheten.
Den där parkeringssensorn vid främre hjulhuset. Är det något extratillval?
av ES68
Pellix skrev: tis 06 jul 2021, 17:50 Så blev det…lämnade in en Bursting Blue och hämtade ut en Thunder Grey,
Väldigt soligt idag, den ser något ljusare ut på bilderna än den känns i verkligheten.
Riktig snygg!👍
av Qualia
OFra skrev:
Kan nog att den har skärm bredare fram.
Användarvisningsbild
av Pellix
OFra skrev: tis 06 jul 2021, 21:52
Inget tillval, men 22” är tillval och då åker man på skärmbreddarna så det ser lite annorlunda ut än original.
av DennisE
Fasiken vad schysst! kul att se!! :-)
av Rullis
Kan man läsa instruktionsboken på något sätt? På "Min Volvo" står "Det finns ännu inte någon instruktionsbok publicerad för din bilmodell. Så fort den blir tillgänglig lägger vi upp den här i Min Volvo för direkt sök online eller nedladdning.". Vissa verkar ju redan ha hämtat, eller är påväg att hämta, sina nya bilar. I så fall borde ju instruktionsboken vara färdig.
av DennisE
Rullis skrev: ons 07 jul 2021, 21:24 Kan man läsa instruktionsboken på något sätt? På "Min Volvo" står "Det finns ännu inte någon instruktionsbok publicerad för din bilmodell. Så fort den blir tillgänglig lägger vi upp den här i Min Volvo för direkt sök online eller nedladdning.". Vissa verkar ju redan ha hämtat, eller är påväg att hämta, sina nya bilar. I så fall borde ju instruktionsboken vara färdig.
Jag fick upp den i appen som jag har manualen till min nuvarande V90. Den fanns inte där innan. Heter kort och gott Volvo Manual...
  • 1
  • 151
  • 152
  • 153
  • 154
  • 155
  • 234
Släpper vatten

Det kan vara vad som helst, det bästa är[…]

Brainys V60

Ok, låter inte som det inte går helt s[…]

Uppdatering går inte in?