- Idag, 20:36
Vare sig om jag väljer Ultra eller Plus Nordic Edition så finns inte T8 att välja numera. så redan där vet vi att motor-effekten eller ja dom nya siffrorna är tillgängliga och inte MY26(siffrorna).
- Dark(R-design) eller Bright(Inscription)-utförande(exteriört)
- Dragkrok för 4900kr (orig. 14000kr)
- vintersulor för 9900kr(orig. 26250kr)
- ljud-, teknikpaket 4900kr istället för 14000kr) (Harmon Kardon samt 360kamera)
- väljer du 19" fälgar(sommar) så kommer även bromsoket att bli större än om man väljer standard 18" (om "bilderna" stämmer)
- loungepaket 55900kr då innehåller det; massage, b&W, ventilerat nappaläder(svart eller amber) - då får du välja om du vill ha "största ljudanläggning eller om HK räcker)
- skyddspaket plus (stänkisar fram&bak, allväder-mattor i lastrum, kupégolv för 3995kr (orig. 5120kr+)
- klimatpaket ingår
- laminerade rutor + tonade rutor (tillval)
och allt vad det innebär som du tänker välja till
och hur mycket % bilfirman kan dra av vid köp från auktoriserad volvo-åf.
så det är ganska mycket pengar man sparar :')
Nyllet34 skrev: ↑Idag, 16:18Som du själv säger, Ska du ändå köpa ny så hade jag nog gått på MY27. https://www.volvocars.com/se/build/v60- ... kwMDIyMw==
Vare sig om jag väljer Ultra eller Plus Nordic Edition så finns inte T8 att välja numera. så redan där vet vi att motor-effekten eller ja dom nya siffrorna är tillgängliga och inte MY26(siffrorna).
- Dark(R-design) eller Bright(Inscription)-utförande(exteriört)
- Dragkrok för 4900kr (orig. 14000kr)
- vintersulor för 9900kr(orig. 26250kr)
- ljud-, teknikpaket 4900kr istället för 14000kr) (Harmon Kardon samt 360kamera)
- väljer du 19" fälgar(sommar) så kommer även bromsoket att bli större än om man väljer standard 18" (om "bilderna" stämmer)
- loungepaket 55900kr då innehåller det; massage, b&W, ventilerat nappaläder(svart eller amber) - då får du välja om du vill ha "största ljudanläggning eller om HK räcker)
- skyddspaket plus (stänkisar fram&bak, allväder-mattor i lastrum, kupégolv för 3995kr (orig. 5120kr+)
- klimatpaket ingår
- laminerade rutor + tonade rutor (tillval)
och allt vad det innebär som du tänker välja till
och hur mycket % bilfirman kan dra av vid köp från auktoriserad volvo-åf.
så det är ganska mycket pengar man sparar :')
Volvo V70 2.0F MY11 Inscription
- By UnleashFusion