Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Cmtrl
Samma här att Körjournalen inte funkar i appen. Talade med med min lokala verkstad idag och de hade fått besked från Volvo att det är något fel i senaste uppdateringen. Så är väl bara att vänta och se. Som tur är inte någon funktion jag använder utan kör journalen på annat sätt.
av Joharz
Fick meddelande från Volvo om att starta om systemet igen med hemknappen och också pröva att starta om med defrosterknappen.
Användarvisningsbild
av bem
I min Körjournal i Volvo Cars appen står det ”Fel”, med 2.11 installerad.
Att även röststyrning eller delar av den kastat in handduken med 2.11 kvittar mig personligen. Jag använde den lite när bilen var ny, men sen tröttna jag på röststyrningen och pratar numera inte med bilen längre. Man måste ju inte använda funktioner i en bil om man inte tycker det det är så värst användbart. Kanske lite som med dator, röststyrning kan användas där om man vill eller behöver. Men jag använder det inte. Men jag tycker det är bra röststyrning finns, för de som behöver eller gillar det.
Användarvisningsbild
av ekke201
Skjukt störigt att jag inte får OTA till min bil. Samma med 2.10 som jag fick åka in med.
Fler som har det problemet
av Mrpandy
Körjournal fungerar för oss med version 2.11. Dock är det ju inte till information.
Användarvisningsbild
av bem
App version 5.31 för iPhone skall lösa problemet med Körjournalen står det i en notis i min app.
Kollade nyss om det gick ladda hem 5.31 med den fanns inte för nedladdning än.
Bilagor
IMG_2350.png
IMG_2350.png (203.98 KiB) Visad 949 gånger
av Cmtrl
Som en liten ”bonus” så sitter ladduttaget på rätt ställe på ovanifrånbilden i appen med.
Bilagor
IMG_1225.png
IMG_1225.png (1.2 MiB) Visad 939 gånger

Glömde uppdatera med vilket verktyg torkskruv[…]

Det går med dubbla skruvstäd rätt […]

startsperre

Fant ut Disse Paramette.

Men läsaren visar ju massa felkoder,vilka &au[…]