Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Perra83
Om man har Tibber som elleverantör kan det vara klokt att välja en laddbox som dom har stöd för. Med smartladdning aktiverat laddar man för 50% av kWh priset.
Användarvisningsbild
av mickepet91
Perra83 skrev: ons 26 jul 2023, 12:31 Om man har Tibber som elleverantör kan det vara klokt att välja en laddbox som dom har stöd för. Med smartladdning aktiverat laddar man för 50% av kWh priset.
Hej, jag har idag Vattenfall och dom har också erbjudande på box men vill helst inte låsa upp mig på någon leverantör i dag eftersom el leverantörerna ska man byta varje år för att få bästa pris. :bored:
av 20FJan
Vad jag läst är att Chargeamps inte kan väcka Volvo med timer/smart-styrning. Finns det boxar som kan det? Annars väljer man att boxen är alltid på och styr Volvon via kompatibel app. Jag provade greenely, men den kunde varken styra min Leaf eller Chargeamps Halo med smart schema. Ska gå att styra mot Volvo däremot.
Användarvisningsbild
av mickepet91
20FJan skrev: ons 26 jul 2023, 19:22 Vad jag läst är att Chargeamps inte kan väcka Volvo med timer/smart-styrning. Finns det boxar som kan det? Annars väljer man att boxen är alltid på och styr Volvon via kompatibel app. Jag provade greenely, men den kunde varken styra min Leaf eller Chargeamps Halo med smart schema. Ska gå att styra mot Volvo däremot.
Hej, Jag läste att vissa boxar inte kan väcka bilen så laddningen kommer i gång. Chargeamps borde kunna det för volvo säljer den där jag köpte min XC60

Volvo v70 reglermotorer flera stycken stannat p&ar[…]

Tack för ditt svar. Menar du att skruva loss […]

OM RYSSEN KOMMER

+20 miljoner svalt ihjäl i Sovjet/Ryssland u[…]

Hejsan! Fick du ordning på detta fel? Har pr[…]