- fre 11 okt 2019, 21:18
Så här har bilverkstan monterat 3 NBB på min V60, inga problem med sensorer eller nåt.
Moderator: Moderatorer
aikputte skrev:Så här har bilverkstan monterat 3 NBB på min V60, inga problem med sensorer eller nåt.Ta vara på kvittot , tror inte du kommer igenom besiktningen när det blir dags , om du inte flyttar regskylten
johbj skrev:Funkar det med aktiva LED-ljus på bilen och med alla sensorer (inkl 360-kamera) att montera LED-ramp på V60 CC?Hej det funkar helt perfekt. Bilbolaget i TIMRÅ monterade min. Kolla även Bilias hemsida.
Hur blir det med det aktiva helljuset som tänds/släcks i olika sektorer med en LED-ramp monterad?
Finns det någon Volvoverkstad som monterar detta?
pumpnasare skrev:Dum fråga men hur funkar det med rampen och tända/släcka i sektorer i ordinarie helljus?johbj skrev:Funkar det med aktiva LED-ljus på bilen och med alla sensorer (inkl 360-kamera) att montera LED-ramp på V60 CC?Hej det funkar helt perfekt. Bilbolaget i TIMRÅ monterade min. Kolla även Bilias hemsida.
Hur blir det med det aktiva helljuset som tänds/släcks i olika sektorer med en LED-ramp monterad?
Skickat från min iPhone med Tapatalk
johbj skrev:Allt funkar som det skall via auto.pumpnasare skrev:Dum fråga men hur funkar det med rampen och tända/släcka i sektorer i ordinarie helljus?johbj skrev:Funkar det med aktiva LED-ljus på bilen och med alla sensorer (inkl 360-kamera) att montera LED-ramp på V60 CC?Hej det funkar helt perfekt. Bilbolaget i TIMRÅ monterade min. Kolla även Bilias hemsida.
Eller får man köra ”manuellt” med helljuset?
johbj skrev: ↑ons 06 nov 2019, 10:54pumpnasare skrev:Dum fråga men hur funkar det med rampen och tända/släcka i sektorer i ordinarie helljus?johbj skrev:Funkar det med aktiva LED-ljus på bilen och med alla sensorer (inkl 360-kamera) att montera LED-ramp på V60 CC?Hej det funkar helt perfekt. Bilbolaget i TIMRÅ monterade min. Kolla även Bilias hemsida.
Eller får man köra ”manuellt” med helljuset?
johbj skrev: ↑ons 06 nov 2019, 13:33 Kanon! Tackar! Beställt en LED-ramp nu med montering på Volvo!Stämmer, tidigare i tråden finns en bild på hur det ser ut.
Det påstods att man får någon ny programvara och ev kunna hantera rampen via skärmarna i bilen på något sätt?