Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Wakki skrev: ons 29 apr 2026, 18:55 1000 kr skit bra pris jämfört med VW jag hade tidigare och som inte hade samma funktioner i deras app. Dessutom oändlig surf. Jag är nöjd med priset och 95% nöjd med skärmen. Det köper jag, betalade direkt när jag fick meddelandet om priset.
Varför måste jag betala mer för saker som fanns i bilen när jag köpte den? De beter sig likadant som BMW och Mercedes. Girig företag som erbjuder mindre för mer pengar.
Razvan77 skrev: Idag, 02:01
Wakki skrev: ons 29 apr 2026, 18:55 1000 kr skit bra pris jämfört med VW jag hade tidigare och som inte hade samma funktioner i deras app. Dessutom oändlig surf. Jag är nöjd med priset och 95% nöjd med skärmen. Det köper jag, betalade direkt när jag fick meddelandet om priset.
Varför måste jag betala mer för saker som fanns i bilen när jag köpte den? De beter sig likadant som BMW och Mercedes. Girig företag som erbjuder mindre för mer pengar.
Snarare mer med funktioner i appen. Exempelvis bränslevärmaren i bilen försvinner inte om du inte betalar... Det är själva funktionen att kunna lägga timers/starta värmaren från mobilen för att inte behöva gå till bilen och göra det. Appen ingår inte i köpet men ingår vanligtvis i några år vid nybilsköp. Bara det är värt 1000 kr för mig. Säkerligen flera funktioner i appen som försvinner eller blir obrukbara om man inte betalar men hade en VW som kostade 1400 om jag minns rätt och den hade inte ens någon värmare. Kunde bara se vart bilen befann sig och om dörrar var låsta/stängda/öppna. Slutade betala sen men dörrarna var faktiskt kvar :-o
Start/stopbatteri

Med OBD …. Laddas fortfarande start/stop ba[…]

Någon mer som varit med om att EGR-röre[…]

Jag har tidigare frågat om hjälp i denn[…]

Brummande ljud i högre fart V50

Menar du från detta håll? Kör m[…]