Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av fitur
Hej forumet,
Efter mycket om och men har jag äntligen fått tag på favoritbilen. En V60 CC D4 AWD från 2020. Chefen var schysst och gav mig originaltakräcket till sin gamla firmabil av samma modell. Jag köpte även en uppsättning vindavvisare från Heko men de ogillade jag. Just nu spanar jag på stänkskydd och en Polestar-optimering. Värt 6995kr?
Vilka uppenbara tillbehör behöver jag för att öka livskvalitén?
fitur skrev: mån 03 jul 2023, 21:00 Hej forumet,
Efter mycket om och men har jag äntligen fått tag på favoritbilen. En V60 CC D4 AWD från 2020. Chefen var schysst och gav mig originaltakräcket till sin gamla firmabil av samma modell. Jag köpte även en uppsättning vindavvisare från Heko men de ogillade jag. Just nu spanar jag på stänkskydd och en Polestar-optimering. Värt 6995kr?
Vilka uppenbara tillbehör behöver jag för att öka livskvalitén?
om det är värt 6995kr för Polestar? Njae.. kan säkerligen invänta tills det finns rabatt.
CC- med sin exteriör-stylingkit: https://www2.bilia.se/biltillbehor/styl ... _32273237/
fitur skrev: tis 04 jul 2023, 08:02 6995kr är rabatterat pris just nu. Har det varit billigare än så senaste åren?
var bara jag som tänkte fel, originalpris är 9300~ så skillnad gör det men inte extremt men bättre än original. kör på det :)
Framvagnsinställning själv

2-filiga vägar är bomberade dvs de lutar[…]

Fukt i ena strålkastaren

Sök på "fukt strålkastare&qu[…]

Hög framvagn biltema

Ska jag vara ärlig så bytte jag dä[…]

På mitt jobb har vi ett tiotal Mercedes Sp[…]