- sön 25 sep 2022, 23:21
Du skriver nog i fel forumdel.
Den nya generationen har inte dem problemen du beskriver. Gissar att du är mest bitter dock. Det är dock tillåtet att byta bil efter behag. Om man nu inte har tjänstepulka eller liknande vilket kan begränsa….
Fattiglapp skrev: ↑sön 25 sep 2022, 16:12 Ja nästa gång stannar jag så fort något hörs. Tyvärr har ju Volvo en tendens att skramla och gneka i största allmänhet, man blir väl blasé. Mest stannade jag inte pga den vanliga eftermiddagsstressen både för mig och andra. Mitt i eftermiddagsrusningen blir man inte populär om man stannar... men visst, det var uppenbart fel att inte stanna. Men nog trodde jag varnaren skulle funka bättre också.
Du skriver nog i fel forumdel.
Den nya generationen har inte dem problemen du beskriver. Gissar att du är mest bitter dock. Det är dock tillåtet att byta bil efter behag. Om man nu inte har tjänstepulka eller liknande vilket kan begränsa….
Kör: Hyrbil
Körde: V60 T6 Recharge Dark Ultimate -23, V90 T6 Recharge Inscription, V60 D4 AWD R-Design -20 V60 D4 Momentum Pro -19, XC70 Classic Summum D4 AWD, V60 D3 Summum -17, Opel Astra Sports Tourer
Körde: V60 T6 Recharge Dark Ultimate -23, V90 T6 Recharge Inscription, V60 D4 AWD R-Design -20 V60 D4 Momentum Pro -19, XC70 Classic Summum D4 AWD, V60 D3 Summum -17, Opel Astra Sports Tourer