Moderator: Moderatorer
martinw skrev:Tänkt att plocka upp i morgon (07/03), men fick ett samtal idag från ÅF... på grund av airbag problem som de inte kan leverera bilen och jag måste vänta tills Volvo hittar en lösning! :???:Jag hade tänkt plocka ut min idag men fick samma samtal om ett problem som ÅF måste kontrollera innan de släpper den. Jag fick däremot inte reda på att det är ett airbagproblem men verkstaden gissade det. Har du fått bekräftar att det är airbag? Oerhört segt i vilket fall...
Robbi skrev:Jag var lite upptagen och i en bullrig miljö - Jag tror jag förstod airbag men jag kan förstå det fel.martinw skrev:Tänkt att plocka upp i morgon (07/03), men fick ett samtal idag från ÅF... på grund av airbag problem som de inte kan leverera bilen och jag måste vänta tills Volvo hittar en lösning! :???:Jag hade tänkt plocka ut min idag men fick samma samtal om ett problem som ÅF måste kontrollera innan de släpper den. Jag fick däremot inte reda på att det är ett airbagproblem men verkstaden gissade det. Har du fått bekräftar att det är airbag? Oerhört segt i vilket fall...
martinw skrev:Någon volvoit som hänger här och vet?Robbi skrev:Jag var lite upptagen och i en bullrig miljö - Jag tror jag förstod airbag men jag kan förstå det fel.martinw skrev:Tänkt att plocka upp i morgon (07/03), men fick ett samtal idag från ÅF... på grund av airbag problem som de inte kan leverera bilen och jag måste vänta tills Volvo hittar en lösning! :???:Jag hade tänkt plocka ut min idag men fick samma samtal om ett problem som ÅF måste kontrollera innan de släpper den. Jag fick däremot inte reda på att det är ett airbagproblem men verkstaden gissade det. Har du fått bekräftar att det är airbag? Oerhört segt i vilket fall...