- ons 27 nov 2019, 16:38
Ändrades till 5v kvar idag, brukade ändras på fredagar annars, men det står fortfarande lev vecka 2..
Moderator: Moderatorer
pellemando skrev: ↑ons 04 dec 2019, 23:17Hade vecka 1 i appen länge. Men sen uppdaterades det idag till vecka 52 och nån timme senare ringde dom och bokade leveransdag.JorpCorp skrev: ↑ons 04 dec 2019, 22:57 Fick bekräftat idag att jag hämtar min V90 T8 nu den 20:e december. YFan va skönt! Vad hade du för preliminär lev tid?![]()
pellemando skrev:Kan nu bekräfta att man får mail när bilen är byggdLockis skrev:Är nog inte bara du, men det kommer mail när det sker någotJaha, det visste jag inte att man fick! Måste missat det förra gången. Beställde första bilen i februari, fick i april, återköp av den i augusti, och ny bil beställd då. Har väntat mer på att få bilen än vad jag hann ha den första...Har samma tider som du, låst 14/11 planerad lev v.2
Fan vad kul med samma datum, får se om vi får dom samtidigt.
Lockis skrev: Kan nu bekräfta att man får mail när bilen är byggdSe där ja! Nu är det inte många dagar kvar ju!![]()
pellemando skrev:hehe nope! Det är planerat att min ska anlända till ÅF den 20/12. Hoppas dock den kan komma liiite tidigare om den redan är färdig.Lockis skrev: Kan nu bekräfta att man får mail när bilen är byggdSe där ja! Nu är det inte många dagar kvar ju!![]()
Har fått att min bil kommer 25/12 till ÅF...
Lockis skrev:Kan nu bekräfta att man får mail när bilen är byggdSåg nu att bilen fått status byggd, men inget mejl...
Min har varnar för samma sak (xc60 - 11) Samt[…]
Tror Volvo har tagit bort möjligheten att sl&[…]