Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av pellemando
Är det bara jag som går in på minvolvo ca 2 gånger i kvarten för att se om leveransdatumet blivit ändrat eller att bilen är byggd?
Blev låst 14/11, planerad leverans vecka 2
av Lockis
pellemando skrev:Är det bara jag som går in på minvolvo ca 2 gånger i kvarten för att se om leveransdatumet blivit ändrat eller att bilen är byggd?
Blev låst 14/11, planerad leverans vecka 2
Är nog inte bara du, men det kommer mail när det sker något :-) Har samma tider som du, låst 14/11 planerad lev v.2
av pellemando
Lockis skrev:Är nog inte bara du, men det kommer mail när det sker något :-) Har samma tider som du, låst 14/11 planerad lev v.2
Jaha, det visste jag inte att man fick! Måste missat det förra gången. Beställde första bilen i februari, fick i april, återköp av den i augusti, och ny bil beställd då. Har väntat mer på att få bilen än vad jag hann ha den första...

Fan vad kul med samma datum, får se om vi får dom samtidigt.
av Lockis
pellemando skrev:Jaha, det visste jag inte att man fick! Måste missat det förra gången.
Nu blev jag osäker också.
Så nu blir det spännande att se vad som sker :P
Min V60 byggs i Gent, så det är också intressant att se vilken som blir byggd först.
Antar att du har fått Torslanda på din V90?
av viggen60
jag fick inget mail då bilen var byggd
av Lockis
SundanceKid skrev: tis 19 nov 2019, 18:32 Jag beställde v90 t8 för 2 veckor sedan. När kommer den tror ni?

Skickat från min ONEPLUS 6T
Du bör ha prel lev tid i min Volvo.
av SundanceKid
Lockis skrev:
SundanceKid skrev: tis 19 nov 2019, 18:32 Jag beställde v90 t8 för 2 veckor sedan. När kommer den tror ni?

Skickat från min ONEPLUS 6T
Du bör ha prel lev tid i min Volvo.
Jag har inte fått upp bilen i min Volvo än. Hoppas den dyker upp där inom några veckor. Kul att följa och se hur länge man kan ändra sin spec.
  • 1
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 100

Diamantslipstift på Dremel och nöö[…]

Slang ifrån luftfilterburk

Har en V70 D4 2014 hittade en en lös slang so[…]

Vilken packbox ?

Packboxen mellan motor o låda läcker ol[…]