Är det bara jag som går in på minvolvo ca 2 gånger i kvarten för att se om leveransdatumet blivit ändrat eller att bilen är byggd?
Blev låst 14/11, planerad leverans vecka 2
Moderator: Moderatorer
pellemando skrev:Är det bara jag som går in på minvolvo ca 2 gånger i kvarten för att se om leveransdatumet blivit ändrat eller att bilen är byggd?Är nog inte bara du, men det kommer mail när det sker något
Blev låst 14/11, planerad leverans vecka 2
Lockis skrev:Är nog inte bara du, men det kommer mail när det sker någotJaha, det visste jag inte att man fick! Måste missat det förra gången. Beställde första bilen i februari, fick i april, återköp av den i augusti, och ny bil beställd då. Har väntat mer på att få bilen än vad jag hann ha den första...Har samma tider som du, låst 14/11 planerad lev v.2
pellemando skrev:Jaha, det visste jag inte att man fick! Måste missat det förra gången.Nu blev jag osäker också.
SundanceKid skrev: ↑tis 19 nov 2019, 18:32 Jag beställde v90 t8 för 2 veckor sedan. När kommer den tror ni?Runt mars ungefär
Skickat från min ONEPLUS 6T
SundanceKid skrev: ↑tis 19 nov 2019, 18:32 Jag beställde v90 t8 för 2 veckor sedan. När kommer den tror ni?Du bör ha prel lev tid i min Volvo.
Lockis skrev:Jag har inte fått upp bilen i min Volvo än. Hoppas den dyker upp där inom några veckor. Kul att följa och se hur länge man kan ändra sin spec.SundanceKid skrev: ↑tis 19 nov 2019, 18:32 Jag beställde v90 t8 för 2 veckor sedan. När kommer den tror ni?Du bör ha prel lev tid i min Volvo.