SundanceKid skrev: ↑fre 25 okt 2019, 14:17 Xc60 kommer från Kina numera va?Ja XC60 för den europeiska marknaden tillverkas i Kina och de bilar som tillverkas i Torslanda går till den amerikanska marknaden.
Moderator: Moderatorer
SundanceKid skrev: ↑fre 25 okt 2019, 14:17 Xc60 kommer från Kina numera va?Ja XC60 för den europeiska marknaden tillverkas i Kina och de bilar som tillverkas i Torslanda går till den amerikanska marknaden.
Gorban skrev: Ja XC60 för den europeiska marknaden tillverkas i Kina och de bilar som tillverkas i Torslanda går till den amerikanska marknaden.Nja, det är T4 och T8 som byggs i Kina va? Min XC60 T5 byggs i Torslanda ( står det i minvolvo appen)
Jefe skrev: ↑lör 26 okt 2019, 23:45 Min XC60 T5 som jag fick för tre veckor sen var också byggd i Torslanda.Ja det är T8:orna som byggs i Kina.kan även tänka mig att T6 för svenska marknaden byggs där.
Stalleman skrev:Beställde en XC60 T8 R-design v.31 och leverans ser ut att bli v. 20.Jag beställde min T8R V21 och har nu fått v20 som leveransvecka (Beräknad) Så om du beställde din 10v efter mig så känns det inte så sannolikt att den kommer att tidigareläggas så mycket.
Kan man förvänta sig att leveransen tidigareläggs? Har en gammal tjänstebil som ska lämnas tillbaka i januari 2020.