- sön 27 nov 2016, 02:19
Jag skulle för ett par veckor sedan lägga till B&W och R-designratt(med värme) och fick samma svar från min säljare som många andra fått, att det senare ej är kombinerbart. Medan säljaren(som f.ö är en vän till mig) skulle undersöka saken vidare, passade jag på att kontakta supporten som i sin tur skulle återkomma till mig snarast. De ringde/mejlade aldrig tillbaka.
Min säljare däremot skickade ett SMS efter några dagar, och en svettig emoji, om att bilen kommer att anlända utrustad med R-designratt och rattvärme. Jag vet inte hur det ordnades upp, bara att han fick prata med onödigt många personer och/eller avdelningar för att få det att hända. Antar att tipset till de som har fått ett "nej" till samma ändring som jag just har gjort är att ligga på och tjata, och att helst få din säljare att göra samma sak.
Kan tillägga att XC90 hade precis samma problem med kombinationen R-designratt och klimatpaket vid lansering som V90 har/hade.
Kommer inte ihåg namnet på kvinnan jag pratade med på supporten.
Bilen är beställd via en säljare på Bilbolaget i Hudiksvall.
Senast redigerad av 1 Australopithecus, redigerad totalt 0 gånger.
Beställd: V90 D5 AWD, R-Design, Savile Grey Metallic, Nappa Nubuck Sport, Teknikpkt Pro, Klimapkt, B&W, Panorama, Tonade rutor, 20'' Diamond cut, Polestar Performance, m.m.