Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av bankb
Maskfaen skrev:Någon som märkt skillnad på leveransen vid tillägg av b&w? Velar om jag ska slå till
Hände inget med leveranstiden när jag la till B&W i efterhand. Så det behöver du inte oroa dig för tror jag.

Skickat från min iPhone med Tapatalk
av FilipDjurberg
bankb skrev:
Maskfaen skrev:Någon som märkt skillnad på leveransen vid tillägg av b&w? Velar om jag ska slå till
Hände inget med leveranstiden när jag la till B&W i efterhand. Så det behöver du inte oroa dig för tror jag.

Skickat från min iPhone med Tapatalk
La till B&W och panoramataket och inget hände med leveranstiden. Inget att oroa sig för :-)-)
Användarvisningsbild
av Hanzon
Idag ändrades leverans från V.19 till V.17 för min beställda XC90 T8
Användarvisningsbild
av SammeH
Är det någon mer än jag här i forumet som har fått fasansfullt mycket längre leveranstid än andra och har en aning om varför? Visst vissa tillägg och sådant men kom igen, det skiljer mer än 20 veckor på min leveranstid och ni andra som beställt samtidigt. Är nyfiken :???:
av seabeach
SammeH skrev:Är det någon mer än jag här i forumet som har fått fasansfullt mycket längre leveranstid än andra och har en aning om varför? Visst vissa tillägg och sådant men kom igen, det skiljer mer än 20 veckor på min leveranstid och ni andra som beställt samtidigt. Är nyfiken :???:

Vad har du för spec. då?
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 100

Som jag nämnt tidigare kan jag inte ha en bi[…]

Var det inte stängt? Skärmavbild 2025-06[…]

Byt Batteri ! Batteriet är helt nytt Jag s[…]

Fick hem en ny kabelsats från vparts men nu […]