Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av ersj
Min har blivit ändrad från v37 till v31. Alltså första veckan i augusti och i slutet på industrisemestern. Går åt rätt håll iaf men fem dryga månader till att vänta.
av para
Nu är även min V90 CC byggd!
Leverans vecka 10
av martinw
Tisdag 7 mars, kan jag plocka upp bilen (V90 CC D4) :D

På leveransbrev skrev dom:
registreringsbevis del 2 (gula delen) tas med till leveransdagen - måste jag beställa del 1 och två själv med Transportstyrelsen?
av AndS
martinw skrev:Tisdag 7 mars, kan jag plocka upp bilen (V90 CC D4) :D

registreringsbevis del 2 (gula delen) tas med till leveransdagen - måste jag beställa del 1 och två själv med Transportstyrelsen?
Det gäller din nuvarande bil och du fick dem när den registrerades på dig
av martinw
AndS skrev:
martinw skrev:Tisdag 7 mars, kan jag plocka upp bilen (V90 CC D4) :D

Det gäller din nuvarande bil och du fick dem när den registrerades på dig
Tack!
av rrc54135
Var hos handlaren idag och tankade och fick se att det nyss tillkommit nylevererade bilar. Fick se en misstänkt CC med de fälgar jag beställt och gick in till säljaren och det är vår bil :D
Så på mindre än en vecka har den gått från Orderlagd till Byggd till På väg till handlare.
Nu ska det plockas på drag m.m. och en Ditec-behandling.
Den 2 mars blir det leverans :lol: :D
av SundanceKid
rrc54135 skrev:Var hos handlaren idag och tankade och fick se att det nyss tillkommit nylevererade bilar. Fick se en misstänkt CC med de fälgar jag beställt och gick in till säljaren och det är vår bil :D
Så på mindre än en vecka har den gått från Orderlagd till Byggd till På väg till handlare.
Nu ska det plockas på drag m.m. och en Ditec-behandling.
Den 2 mars blir det leverans Bild :D
Vad får du ge för ditecbehandlingen hos din handlare?

Skickat från min Iphone
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 100

Sådär ja, ena sidan bytt. Inte jät[…]

Köpa spjällhus.

Vågar man köpa spjällhus på […]

Ok då förstår jag varför jag[…]