Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av jcartel
Ni som fått reg.nr innan leverans, har ni fått det direkt i Min Volvo eller från säljaren? Min har stått som "på väg" sedan 5-6 dagar men inget reg.nr ännu.
av mrtdi
Fick reg-nr av säljaren. Syns inget i Min Volvo än.
av rrc54135
rrc54135 skrev:Så där ja, då slog min order (V90 CC PRO) om till "Byggd i Torslanda" i eftermiddag :o :) :D :lol:
Så får vi se hur leveranstiden ser ut från fabriken. Planerad leverans vecka 10 borde ju hålla i vart fall :D
Nu är det bara att hålla järnkoll på att alla aktuella mjukvaruuppdateringar utförs innan jag har den i min hand...

Och dagen efter "Byggd" så slog det om till "På väg till Volvohandlare".
Så nu ser man ljuset i tunneln...
Men enligt Murphys lag så kan det vara tåget man möter när man ser ljuset :D :roll:
Användarvisningsbild
av brombel123
Johanu71 skrev:
brombel123 skrev:HEJ!
Jag undrar någon har beställd Vovlo V90 under senaste veckor? Jag har beställd V90 i tisdags... fått ordernummer och meddelande att min bil är kopplad till "MIN VOLVO" men ingen preliminärt leveransdatum klart. :)
Nu har de updaterad leveranstid på MIN VOLVO först var det v26, nu efter en vecka står v27... det gåt åt fel hål :(
av FXC
Min ändrades till 2 veckor tidigare, nu på em!
Från v27--> v25

Skickat från min iPhone med Tapatalk
av Göranson
Min från v29 -->v25 V90 D4 AWD Inscription, kan det ha att göra med att jag har bytt bort Chrystal White och istället valt Osmium Grey?
av sorsj
Vi har en beställd XC90, där leverans var satt till vecka 12. Fick idag på morgonen överraskande mail att den gått av bandet igår och redan är på väg till åf.
av FXC
Göranson skrev:Min från v29 -->v25 V90 D4 AWD Inscription, kan det ha att göra med att jag har bytt bort Chrystal White och istället valt Osmium Grey?
Jag har beställt Chrystal White - V90 T5 Inscription.

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarvisningsbild
av SammeH
Göranson skrev:Min från v29 -->v25 V90 D4 AWD Inscription, kan det ha att göra med att jag har bytt bort Chrystal White och istället valt Osmium Grey?
När beställde du din bil?
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 100

Hej. Kan man byta hela mätarpanelen utan att […]

Hybriderna har som StefanN skriver inbyggda skydd […]

Inte en chans. Ända gången det är […]

OM RYSSEN KOMMER