Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Alexander
Göranson skrev:
kallo skrev:
Alexander skrev:Ni som har beställt V90 med 12,3" förardisplay, får ni upp det på bild när ni tittar på Min Volvo?
Jag får upp en bild på 8" nämligen...
Under extrautrustning står det: Digitalt kombiinstrument

Beräknad leveransvecka: 24
Nej jag får inte heller upp det på bild. Men som du säger är det specificerat under extrautrustningen.
Jag får upp 12,3" displayen på bild, kan det vara så att den kommer upp om man har Inscription där det är standard?
Skumt, jag har ju Business Advanced där den ingår. Mailade Volvo.
av Vonschneider
Men nu blir jag skitnervös här. På "Min Volvo" står det för mig, (som också beställde V90 D4 Momentum Business Advanced i December) att jag har digitalt kombiinstrument i spec listan... Och under paket "Business pro". Vad innebär nu detta, att jag inte får 12,3" digital förardisplay? Hur står det för er andra?
av Johanu71
Vonschneider skrev:Men nu blir jag skitnervös här. På "Min Volvo" står det för mig, (som också beställde V90 D4 Momentum Business Advanced i December) att jag har digitalt kombiinstrument i spec listan... Och under paket "Business pro". Vad innebär nu detta, att jag inte får 12,3" digital förardisplay? Hur står det för er andra?
Digitalt kombiinstrument 12,3" är standard på business advanced då det baseras på momentumnivån vilket krävs för att få 12.3" skärmen. Lita inte blint på bilder i "min Volvo"
Titta på specen ni fick när ni beställde. Den gäller.
av AndS
Fick ett mail på beställd CC att "de som jobbar i Torslanda har lagt sista handen på den" och ny leveransvecka med enbart en siffra :wink:
av Petzzon
Petzzon skrev:V90 CC D4 Business ADV beställd 30/1 idag kom det upp på Min Volvo, beräknad leverans V.26 klart bättre än jag vågat tro. Torsdag v.26 är planerad avresa för semester med husvagnen, hoppas detta håller :)
Idag ändrades ändrades leveransdatumet igen och blev ännu en vecka tidigare v.25. Man kan undra vad som styr detta, vissa här har ju beställt mycket tidigare än jag men får bilarna betydligt senare. Visst utrustning spelar in men ibland undrar man verkligen.
av kmi
Petzzon skrev:
Petzzon skrev:V90 CC D4 Business ADV beställd 30/1 idag kom det upp på Min Volvo, beräknad leverans V.26 klart bättre än jag vågat tro. Torsdag v.26 är planerad avresa för semester med husvagnen, hoppas detta håller :)
Idag ändrades ändrades leveransdatumet igen och blev ännu en vecka tidigare v.25. Man kan undra vad som styr detta, vissa här har ju beställt mycket tidigare än jag men får bilarna betydligt senare. Visst utrustning spelar in men ibland undrar man verkligen.
Säkert en bil som handlarn har haft på kö.
av pumpnasare
Beställde V90 CC Pro 7/2 som inte är knuten till nån order ännu, får troligen vänta till Vecka 17 när byggstarten börjar enl. min säljare

Skickat från min iPhone med Tapatalk
av Petzzon
kmi skrev:
Petzzon skrev:
Säkert en bil som handlarn har haft på kö.
Nix det var ett av mina krav men det gick inte att lösa. Skulle dock kunna misstänka man prioriterar viktiga kunder i detta fallet ALD. Jag har hyrbil idag och det är klart ganska dyrt
av pumpnasare
Jag fick detta idag, skrev 7/2.Bild

Skickat från min iPhone med Tapatalk
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 100
Varför byta? XC60

Det spelar nog ingen roll vad andra tycker, du har[…]