- tis 03 jul 2018, 20:15
Väljer du ekläge så syns den inte, men väljer du annat läge så skall den synas.
Moderator: Moderatorer
Darko86 skrev: ↑ons 04 jul 2018, 22:41 Fel tråd kanske men jag testar. Blev med V90 nyligen och är extremt nöjd, men har tyvärr bara 8" displayen. När jag kollar på tillbehör på Volvos hemsida finns 12" som tillbehör för ca 7000kr. Betyder det att man kan köpa uppgradering till 12" displayen eller ? Någon som har forskat i detta? Tacksam för alla tankar/svar..Nu vet jag inte vilken motor och årsmodell du har, men det ska fungera att uppgradera:
Darko86 skrev: ↑tor 05 jul 2018, 00:05 Stort tack för så snabbt svar! Snokat runt lite på nätet i Volvos tillbehörskatalog och hittade denna information. Att det endast är möjligt att uppgradera om man har sensus navigation. Förstår inte riktigt vad det har för betydelse? Jag tänker att man behöver byta displayen? Någon som har erfarenhet av bägge displayerna och kan ge tips och tankar om det är värt 7000-8000 kr för en uppgradering, om det nu är möjligt.Antar att det handlar om att man har navigatorn på skärmen, mellan hastighet- och varvräknare.
fjohan82 skrev: ↑tis 03 jul 2018, 19:09Nä, körläge handlar mer om comfort, eco och dynamic (de man väljer via rullen)Xanthopteryx skrev: ↑tis 03 jul 2018, 18:47 Enligt manualen så har du varvtalsräknare till vänster, ovanför "Kvar till tom tank""Beror på valt körläge."
https://www.volvocars.com/se/support/ca ... 2018-17w46
Antar att man behöver något tillbehör för att få fram det, dvs man behöver speca en 90-bil på ett speciellt sätt för att se "allt" (varvtal, temp etc).