- lör 27 jun 2015, 00:02
#984984
Ska hämta en riktigt trött 240 imorgon.
Pga detta har den har stått strömlös i ca 1 år. Så felkoder går inte att läsa rakt av.
Tänkte kolla så inte kammen har hoppat en kugg innan jag tänkte ge mig på ett startförsök.
Ska hälla i lite ny soppa och hä i ett sprillans batteri.
Vad tycker ni jag skall kontrollera/byta mer innan man smäller igång den och påbörjar en 7 milaresa hemöver?
Tänkte försöka koppla ur lmm, eller kanske försöka få tag på en lite snabbt och provbyta.
Om jag förstod gubben rätt har den blivit långsamt tröttare med tiden tills den till slut inte riktigt orkat gå normalt på 5:an i lättare uppförsbackar.
Pga detta har den har stått strömlös i ca 1 år. Så felkoder går inte att läsa rakt av.
Tänkte kolla så inte kammen har hoppat en kugg innan jag tänkte ge mig på ett startförsök.
Ska hälla i lite ny soppa och hä i ett sprillans batteri.
Vad tycker ni jag skall kontrollera/byta mer innan man smäller igång den och påbörjar en 7 milaresa hemöver?
Tänkte försöka koppla ur lmm, eller kanske försöka få tag på en lite snabbt och provbyta.
Om jag förstod gubben rätt har den blivit långsamt tröttare med tiden tills den till slut inte riktigt orkat gå normalt på 5:an i lättare uppförsbackar.
Volvo = Vi Orsakar Landets Värsta Orgasmer
http://www.youtube.com/watch?v=sng14AfA7b8
Får by får withö åverdrive!
http://www.youtube.com/watch?v=sng14AfA7b8
Får by får withö åverdrive!