Volvo 240 & 260, 340 & 360 samt 440, 460 & 480 relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Vix
Hej och gott nytt!
Fick 2:a på kass spindelled höger sida (typiskt nog har skruvat bara rabatt på den vänstra- 65:- :evil:). Vet att man ska ha olika beroende på sida när man har servo, vilket jag har, men när jag söker på biltemas sida med regnummer kommer endast den som är till bilar utan servo upp. Men... så hittade jag dessa när jag frisökte: http://www.biltema.se/sv/Bil---MC/Bilre ... VO-723053/
Då undrar jag ju såklart om den passar? Den har ju rätt form och är till 240. Blir inte riktigt klok på Biltemas sökfunktion. Ibland visar det sig att de visst har delar som inte dyker upp på reg. nr.
av zxcvbn
Återkomm gärna med svar så man själv vet om det är något att ha om/när man själv ska byta. Dock har Jag ju inte ABS i -85 men kan vara bra att veta ändå :)
Användarvisningsbild
av Vix
zxcvbn skrev:Återkomm gärna med svar så man själv vet om det är något att ha om/när man själv ska byta. Dock har Jag ju inte ABS i -85 men kan vara bra att veta ändå :)
Jag har inte heller ABS, eller mena du servo? Tror du ska ha en rak som passar på båda sidor i såfall.
Yes, återkommer med passform. Verkar ju som att man inte får nya skruvar med biltemas så får nog bli stylingbutikens.
Anliggande frambroms 740

Bromsok hållaren får skruvas bort ibla[…]

Växellådsolja

Så vad är skillnaden mellan dessa 2? Me[…]

Du får tänka på att du är en[…]

Rengör sensorer parkingshjälp

Japp, fick bytt en fram och en bak för n&arin[…]