- sön 02 dec 2012, 20:59
Men klart att det finns några "riktiga" bilmekar kvar, gäller bara att hitta dom.
sicnarf skrev:Eftersom du har en Volvo 88 som endast gått 6700 mil så är den nästan som ny skulle jag tippa. Då är det värt att bevara den och ta god hand om den. Jag skulle lämna den till en riktig Volvo verkstad för felsökning för då vet jag att det blir riktigt gjort. Men som sagt kolla så den inte tar luft som Castrol skrev. Kolla så alla luft slangar sitter fast riktigt och att de inte är spruckna. Och att alla kablar/kontakter sitter fast i motorrummet. Tryck in alla tändkablarna och alla kontakter. Har du bytt luft och bränslefilter? Vad är det för tändstift du har nu? Men hittar du inte felet så gå tillbaka till verkstaden eller en riktig Volvo verkstad och be om hjälp. Det är din bil värd!!!! 6700 mil,var rädd om den."Riktig volvoverkstad" skulle vilja påstå att 80% är klåpare i åldern 19-23 som inte förstår ordet yrkesstolthet.
Men klart att det finns några "riktiga" bilmekar kvar, gäller bara att hitta dom.