Volvo V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av JePeSWE
Tjena

Jag hittar inte (milräknaren) i min v40 my 15, har analoga instrumentering, ej teknikpaketet.
Nån som kan hjälpa mig?

Mvh JePe
av Schmoyoho
Om jag inte minns helt galet kan man, på de digitala instrumentet åtminstone, vrida på blinkersspakhjulet så att både förbrukning och räckvidd döljs tillsammans med trippmätare och odometer (milräknare).

Hur som, du skulle inte orka ta någon bild på instrumentet? Jag har bara sett det på en enda liten och lågupplöst bild jag googlat mig till.
av JePe
regeeN skrev:Om jag inte minns helt galet kan man, på de digitala instrumentet åtminstone, vrida på blinkersspakhjulet så att både förbrukning och räckvidd döljs tillsammans med trippmätare och odometer (milräknare).

Hur som, du skulle inte orka ta någon bild på instrumentet? Jag har bara sett det på en enda liten och lågupplöst bild jag googlat mig till.
Kanske jag hittade,när man har visning av T1 så verkade det som odometer är under trippen.225km stod det nyss när jag var ute.

Min ligger still mitt emellan som den ska vid va[…]

Stort tack igen för den här genomgå[…]

Inga felkoder som kommer? Kolla så inte […]

Internet I bilen

Ursäkta min ovetskap men är det standa[…]