- mån 03 sep 2012, 21:26
Men ändå, sicket otroligt drag det blev. Jösses! :-O)
-) :D
Mawa71 skrev:Det är ju helt otroligt! Underbart är vad det är! Men jag kan fortfarande känna/höra att det ''låter'' lite grann när det skramlar så Bilia ska nog få titta på det ändå. Har fått nummer och namn till en snubbe som är Bilias Ljud fantast, haha.Avuriel skrev:Jag satt och pillade lite med ljudet idag. Jag vet inte om det är att högtalarna måste ''spelas in'' eller så men det verkar som om det skramlandet har minskat dramatiskt. Fick till bra inställningar på Equilizern och slängde på lite ordentlig musik med lite drag i. Höll på att ''ramla ur stolen'' så att säga... WOW säger jag bara!Sjukt. Du upplever ju samma utveckling som vi gjort. För första gången har vi en bil med ett ljud som levererar långt mer än vi klarar av att lyssna till... Visst är det underbart!? :)
Tror inte alla dessa 650 watt är direkt hälsosamt för min hörsel, hahaMen gud vilket underbart drag det blev!
Men ändå, sicket otroligt drag det blev. Jösses! :-O)

Volvo V40 D2 Momentum MY13,
Raw Copper, 205/50R17'' Mannan, Teknikpaket Premium, Bagagerumspaket, Intropaket, Sport Spoiler, P-Värmare, Progressiv Servo, Panoramaglastak, Auto P-Pilot, Elvärmd Framruta, Charcoal-Blond Interiör, m.m.
Raw Copper, 205/50R17'' Mannan, Teknikpaket Premium, Bagagerumspaket, Intropaket, Sport Spoiler, P-Värmare, Progressiv Servo, Panoramaglastak, Auto P-Pilot, Elvärmd Framruta, Charcoal-Blond Interiör, m.m.