Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Ulmerkotte
1 st V60 D4 ( VEA) Momentum Business Edition II :) Tillägg, VOC, Tonade rutor,Elutag i bagaget, Lastrumsmatta, Drag!
Lite frustrerad bara att det inte går att göra konto på " Min Volvo".. "Det finns ingen bil med de angivna värdena" ?:-/ , men det kanske tar en tid innan det går?
Användarvisningsbild
av ortus
Ulmerkotte skrev:1 st V60 D4 ( VEA) Momentum Business Edition II :) Tillägg, VOC, Tonade rutor,Elutag i bagaget, Lastrumsmatta, Drag!
Lite frustrerad bara att det inte går att göra konto på " Min Volvo".. "Det finns ingen bil med de angivna värdena" ?:-/ , men det kanske tar en tid innan det går?
Grattis! Blir nog skitbra :)
Det tog några dagar innan jag fick tillgång till Min Volvo så håll ut :)
av Ulmerkotte
ortus skrev:
Ulmerkotte skrev:1 st V60 D4 ( VEA) Momentum Business Edition II :) Tillägg, VOC, Tonade rutor,Elutag i bagaget, Lastrumsmatta, Drag!
Det tog några dagar innan jag fick tillgång till Min Volvo så håll ut :)
"DITT KONTO HAR SKAPATS"..YES! :)
Edit: Så va det det här med välkomstmail!
av Trex
Beställde en S60 D5 Momentum Business Edition med tillägg klimat paketet igår.
Vad för uppgifter använde du på Min Volvo, Kundorder?

Edit: Framgick klart och tydligt vid skapande av nytt konto vilka uppgifter som behövdes. Trodde inte man kunde skapa konto utan reg-nummer.
av Ulmerkotte
Trex skrev:Beställde en S60 D5 Momentum Business Edition med tillägg klimat paketet igår.
Vad för uppgifter använde du på Min Volvo, Kundorder?

Edit: Framgick klart och tydligt vid skapande av nytt konto vilka uppgifter som behövdes. Trodde inte man kunde skapa konto utan reg-nummer.
Ja, du svarade ju själv på frågan! :wink: .. Det står inget om vilken dag mailet ska komma! ??:-/ Har du lyckats både regga och få mail?
Grattis till beställningen förresten!
av Trex
Nej, beställde den sent i går (fredag) så man får nog försöka i nästa vecka först.
Får hoppas att man blir lika nöjd med denna som man var med förgående S60 som jag hade innan V70.
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
Gratulerar till er båda! Jag ska beställa ny bil inom kort också. Förmodligen en S60....eller XC70....eller XC60....beslutsångest! :roll:

Vad har ni fått för prel. leveranstid?
av Ulmerkotte
XC90_Executive skrev:Gratulerar till er båda! Jag ska beställa ny bil inom kort också. Förmodligen en S60....eller XC70....eller XC60....beslutsångest! :roll:

Januari nämndes först, sen December.. nånstans där ligger det väl!
av S80V8AWD
XC90_Executive skrev:Gratulerar till er båda! Jag ska beställa ny bil inom kort också. Förmodligen en S60....eller XC70....eller XC60....beslutsångest! :roll:

Angenäm beslutångest dock ;) vad går tankarna angående motorvalet? Passa på att få en sexa när det fortfarande är möjligt, eller kan du tänka dej fwd?

Nej det har i alla fall jag aldrig varit med om&he[…]

Tror inte på vattenteorin. Klart det kan fin[…]

Byte huvudbromscylinder

Ta lös elmotorerna för p-bromsen och se […]

Stötdämpare bak

Det finns en nackdel med att "konvrtera bort […]