Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Boromir2k
Från att fått lev.tid uppskjutet till V 6 fick jag nu i mellandagarna reda på att den levereras denna vecka och att jag får hämta ut min ögonsten på måndag kl 11! 8)
V60 T5 R-design
Sosse-röd är den också :D
Användarvisningsbild
av opA
Vackert ! :-)-)

Och som vanligt när de gäller V60 så är det ett krav att du ska ta bilder ur alla vinklar och vrår som man får dregla lite över ! ;) 8)
Användarvisningsbild
av Boromir2k
opA skrev:Vackert ! :-)-)

Och som vanligt när de gäller V60 så är det ett krav att du ska ta bilder ur alla vinklar och vrår som man får dregla lite över ! ;) 8)

Det ska jag göra. Vart lägger jag dem sedan då? På ngn speciell sida här eller?
Användarvisningsbild
av opA
~Kalle~ skrev:Här kommer du till din egen profil att ladda upp bilder på http://jagrullar.se/forum/album_personal.php

/Kalle
Problemet med våra egna gallerier är ett albumet delar bilden på mitten och inte visar den som den ska vara..
Användarvisningsbild
av Boromir2k
Äntligen! Då var den hämtad! Idag! Har än bara kört 8 mil så jag har bara denna uppfattning -Brutal!
Vill ha på sommardäcken nu.

Reflektioner är:

- Eftersom det är R-design så är chassit och styrning mer distinkt och styvare än de testbilar jag provat. Och jag älskar det! :-)-)
- Den går tyst!
- Jag får enkelt ihop den med min iPhone 4 (dock med ord.programvaran i telen. Efter uppgradering så har det varit problem, enligt Volvo.) Inkommande samtal syns perfekt i display, spotify och mp3 fungerar perfekt genom blåtanden.
- Underbart sköna säten för mig. Kanske saknar jag benstöd man kan dra ut...men det återstår att se.
- En aning dålig svängradie tycker jag. Men det är en petitess :)
- Inte lika rapp i nedväxlingen (powershift) som VW DSG som jag provat. Men ändå grymt bra och omärkbara växlingar.

Fråga ärna så ska jag svara och testa vartefter. Bilder finns i mitt bildarkiv.

Happy drivin! :-)-)
Användarvisningsbild
av opA
UNDERBART läcker måste jag säga !

Det där är utblås som visar vart skåpet ska stå.. ser jäkligt bra ut ! Lite Saab 9-3 kombi över baken tycker jag dock. :mrgreen:

Jag infogar dina bilder i tråden, det är rätt bökigt att hitta till albumen:

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

.. för er som inte ser hela bilderna, högerklicka och tryck på Visa bild ! :)
App i sensus V90 CC ‘17 T5.

Du må gå til Volvo är så f&[…]

Beställt nya sommardäck, får bli[…]

Byta Batteri V oc vilka funkar

Hur blev det? Funkade det?

Brainys V60

Har samma problem, behöver pysslas om vart 5:[…]