Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Petzzon
Hur mörka är dom?? Nån som vet?
Är dom som XC60 kan jag tänka mig kryssa tillvalet men är dom som V70 får jag göra det själv.
av oskobe
Petzzon skrev:Hur mörka är dom?? Nån som vet?
Är dom som XC60 kan jag tänka mig kryssa tillvalet men är dom som V70 får jag göra det själv.
Lovar att tala om det när min bil är levererad - förhoppningsvis inom 2 veckor!
av sbob
De är mörkare än på V70 II. Men du kan inte kombinera dem med herrgårdspaketet eftersom det har laminerade rutor. ( om det inte har ändrats på senare tid, beställde min bil i början på september. )
av Tobbev
sbob skrev:De är mörkare än på V70 II. Men du kan inte kombinera dem med herrgårdspaketet eftersom det har laminerade rutor. ( om det inte har ändrats på senare tid, beställde min bil i början på september. )
Jag fick avbeställa det på min V60 som jag beställde i förrgår för att, precis som du säger, så går det inte ha det ihop med laminerade rutor.

Jag beställde "solgardiner" istället.

Mvh
tobbe
av Tobbev
Ja det är ett alternativ. Får se om solgardinerna funkar OK. Jag vill inte ha mörkare rutor för utseendets skull utan mer för barnens skull när de kollar på film i baksätet.
App i sensus V90 CC ‘17 T5.

Du må gå til Volvo är så f&[…]

Beställt nya sommardäck, får bli[…]

Byta Batteri V oc vilka funkar

Hur blev det? Funkade det?

Brainys V60

Har samma problem, behöver pysslas om vart 5:[…]