Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Boromir2k
Sitter och ska bestämma mig.. R-design i Passion red eller Vibrant koppar...? Såklart med tonade 5 rutor i bak.

Svart är uteslutet, för då tycker jag att de svarta detaljerna under griller försvinner.
Användarvisningsbild
av PalmE
Ta Vibrant koppar! Jag har själv beställt en V60 R-design Passion red så jag vill inte se en massa röda ute på vägarna sen :P
av Micke008
Det är 7 rutor, i vilket fall om jag å toningsfirman räknar, jag vet inte om volvo bara skriver 5?

R-Design gör sig ju väldigt bra i rött, det aggresivt å kaxigt kanske inte passar alla personligheter?
Koppar passar S60, men tycker inte den görs sig bra med V60.
Användarvisningsbild
av metal
R-designen kommer ju garanterat bli vanligast i rött. Så om du vill vara en bland de andra så välj rött :wink: (därmed inte sagt att den röda är tråkig på något sätt, tycker själv den ser riktigt bra ut) ... vill du sticka ut lite så tar du koppar. Tycker själv koppar ser nice ut på S60n, kanske därför jag valde den färgen själv. :P
av lobbysleeper
Vibrant Copper är ju å andra sidan lanseringsfärgen, så den lär ju också bli lika vanlig...
av Heddy
Röd eller vit tycker jag klär R-design bäst, har sett den i vibrant copper och de ser inte alls lika bra ut, kan förövrigt säga att jag med valde vibrant copper på S60 fast utan R-design :D
av tunnis
R-design ska vara Passion Red 8)
av Amli
Personligen har jag bara sett R-design i Passion red och den tycker jag var riktigt snygg! Vibrant koppar känns väl lite fräsch men själv känner jag att skulle tröttna på den väldigt snabbt.
Användarvisningsbild
av PalmE
Har funderingar på att byta från Passion Red till Ice White, men jag har inte sett några bilder på R-design i vitt? Nån som har sett nån bild och kan länka?

Volvo bytte låsmodell för runt 15 &arin[…]

Kabelbrott i dörr? Brukar vara ett känt […]

Brainys V60

Glad i hågen så får bilen sin v&[…]

Jag förstår inte riktigt vad som ä[…]