- sön 04 jul 2010, 17:43
#424298
Nå har det skjedd igjen! Bare tre uker etter batteribytte i XC60 My10.
Bilen parkeres med 12.7V på batteriet. Den lader mellom 14.0-14.3V når den brukes.
Skal starte den etter at den har stått parkert( ca 24 timer) og bilen er strømløs. :-O)
Volvo verkstedet finner ingen utlading fra batteriet når den står der, har allerede feilsøkt flere ganger uten å finne årsaken. :-(O)
Skal på bilsemester mandag 05.07.10 og trenger hjelp. Ingen leiebil som frister for 14 dager med familie.
Skal selvfølgelig oppsøke verksted i morgen tidlig, men håper at noen som har opplevd lignende kan komme med en forklaring på hva som var årsaken.
?:-/ ?:-/ ??:-/ ??:-/ ??:-/ :-(O) :-O) :-O) :-O)
Twendor.
Bilen parkeres med 12.7V på batteriet. Den lader mellom 14.0-14.3V når den brukes.
Skal starte den etter at den har stått parkert( ca 24 timer) og bilen er strømløs. :-O)
Volvo verkstedet finner ingen utlading fra batteriet når den står der, har allerede feilsøkt flere ganger uten å finne årsaken. :-(O)
Skal på bilsemester mandag 05.07.10 og trenger hjelp. Ingen leiebil som frister for 14 dager med familie.
Skal selvfølgelig oppsøke verksted i morgen tidlig, men håper at noen som har opplevd lignende kan komme med en forklaring på hva som var årsaken.
?:-/ ?:-/ ??:-/ ??:-/ ??:-/ :-(O) :-O) :-O) :-O)
Twendor.
Senast redigerad av 1 Twendor, redigerad totalt 0 gånger.
R-Design er ferdigstylet fra fabrikk og mest bil for pengene.
Synd skikkelig motor koster alt for mye i avgiftslandet Norge.
Synd skikkelig motor koster alt for mye i avgiftslandet Norge.