- fre 23 aug 2024, 12:31
(Norsk:) Jeg har en 2011 XC60 med ryggekamera som har hva jeg forstår er en vanlig feil som gjør at skjermen flimrer eller faller helt ut (går i blått) når det blir varmt ute. (!) Jeg fant at løsningen er å ettermontere en equalizer på ledningen til ryggekameraet, med varenr 31471726. (Volvo original?) Men denne var dyr, så jeg fant også at Land Rover hadde samme problem og at delen til denne kostet nesten halvparten. (Varenr LR031216) Som sagt så gjort, og delen kom i posten. (https://britcar.com/product.php/181902/ ... ue___sport )
Delen passet rett på ledningen også! Men med denne på så viser ryggekameraet nå bare blåskjerm når jeg rygger. Dvs ingen kontakt mellom kamera og skjerm.
Har noen andre forsøkt denne delen og vet at den skal fungere eller er det rett og slett feil at den passer til min Volvo også?
Delen passet rett på ledningen også! Men med denne på så viser ryggekameraet nå bare blåskjerm når jeg rygger. Dvs ingen kontakt mellom kamera og skjerm.
Har noen andre forsøkt denne delen og vet at den skal fungere eller er det rett og slett feil at den passer til min Volvo også?
2006 V70 S 2,0 Turbo
2004 V40 1,6 Benzin
2004 V40 1,6 Benzin