Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Hej,

Jag håller på att kolla på en S60 T3 2017-2018 årsmodell och skulle vilja ha en digital hastighetsmätare dvs den du kan ändra teman på med mera. (Bifgar en bild på den)

Hur vet jag om bilen jag kollar på har den på Blocket t.ex.? Kan man se det via regnumret? Vad är det för paket som denna får?
Är ganska ny till nyare volvos och har väldigt dålig koll tyvärr.

(Hur är bilen i övrigt? Detta är min första bil jag kommer köpa, åker runt 1500 mil per år då det är mest pendlade och nöjeskörning, kört en gammal V70 ett långt tag)

Tacksam för lite hjälp!
Bilagor
digital.PNG
digital.PNG (115.2 KiB) Visad 786 gånger
Generellt sett har alla högre specade bilar digitalt instrumentkluster, dvs momentum och uppåt. Kinetic och "classic edition" har inte det. T3 såldes bara som classic edition my18, så för att få digitalt kluster måste du hitta en som extrautrustats med det, t.ex. adaptiv farthållare kräver det.
klirre skrev:Generellt sett har alla högre specade bilar digitalt instrumentkluster, dvs momentum och uppåt. Kinetic och "classic edition" har inte det. T3 såldes bara som classic edition my18, så för att få digitalt kluster måste du hitta en som extrautrustats med det, t.ex. adaptiv farthållare kräver det.
Tack för ditt svar! Så då är det alltså 2017 med momentum och uppåt som har detta, om dom inte har det som extrautrustning då dvs för att tolka det rätt?
Hur är det med keyless? Har fruktansvärt svårt att hitta vad som ingår i varje paket.. :/
Hur är det med T4 2018? Kanske bättre alternativ. Tycket skatten är för hög på diesel för att jag ska tjäna in på det och känner att T5:a blir lite magstarkt i förbrukning.
Problem med värmen på 740

På dessa bilar utan AC är där en v[…]

Värmepaket 940

Rengjorde mattorna i bilen upptäcker det &aum[…]

Avlagringarna är väl sot och olja. M&aum[…]

installera dragkrok

Jag har köpt begagnat på skroten till t[…]