volvobrasse skrev:Någon som vet om back-kamera är möjligt att eftermontera?
Står inte att det inte går.
http://accessories.volvocars.com/Access ... VCC-472722
Moderator: Moderatorer
volvobrasse skrev:Någon som vet om back-kamera är möjligt att eftermontera?
volvobrasse skrev:Någon som vet om back-kamera är möjligt att eftermontera?Har erbjudanden på "min volvo" om exempelvis panorama cam så är 100 på att samma gäller back cam
volvobrasse skrev:Jag funderar om jag ska välja bort hastighetsberoende servo till fördel för kameran, men är osäker. Min budget är superstram för bilen. Tilläggas att jag redan har med backvarnaren som ingår i teknikpaletet.Volvos hastighetsberoende servo är inte bland de bästa. Ta hellre kameran skulle jag säga. Jag ÄLSKAR Backkamera. Är bara småförtjust som bäst i hastighetsberoende servo.
crumpets skrev:Jasså? Så många som pratat varmt om den här på forumet? Är den pissig alltså? Ingen skillnad motför standard? Rättare sagt inte värd dom pengarna?volvobrasse skrev:Jag funderar om jag ska välja bort hastighetsberoende servo till fördel för kameran, men är osäker. Min budget är superstram för bilen. Tilläggas att jag redan har med backvarnaren som ingår i teknikpaletet.Volvos hastighetsberoende servo är inte bland de bästa. Ta hellre kameran skulle jag säga. Jag ÄLSKAR Backkamera. Är bara småförtjust som bäst i hastighetsberoende servo.
@fjohan82 , Tjo Har du art.nr till skruvar och[…]