- tis 14 apr 2015, 14:59
ronno skrev:Detta tröstlösa väntande på nya fina bilen...! Har letat på nätet hur man försätter sig i koma så att nästa gång man vaknar upp är bilen klar, men de flesta metoderna har olika grader av biverkningar som i bästa fall leder till ett permanent vegetativt tillstånd. Vilket för övrigt många ryska bilförare verkar lida av att döma av bilkraschfilmerna som florerar på Youtube. Att Youtuba är ett bra sätt att få tiden att gå när man inte har annat för sig än att titta på timvisaren på klockan. Ljudet från en gammal hederlig moraklocka kan med sitt enerverande tickande hindra John Blund från att strö sovsand i mina rödsprängda ögon som i det här läget inte är större än myntspringor. Kommer ni ihåg de gamla telefonkioskerna, med myntspringor för en krona, femtio- och tio öre? Där har man stått och hånglat några gånger... Hångla känns faktiskt jävligt avlägset just nu när jag försöker lägga lite fokus på min nya XC60...Jag har väntat sen i slutet på januari på min bil. Hämtar i morgon :) Nästa bil blir en lagerbil! :|
Det är en ny dag i morgon och en dag närmare leverans, här går det undan...