- mån 05 sep 2011, 11:45
Nu blev det en ett år gammal Honda CRV diesel automat istället med skinn och lite annan trevlig utrustning.
Blev lite dyrare än vi planerat från början, men känns ändå OK prisvärt. Hondans egenskaper var helt enkelt bättre än V60:s på de punkter vi ansåg viktiga.
För vår del skulle det inte fungera "hur bra som helst" och det tycker jag det ska göra när man pröjsar >4000 kr/mån för en bil.
//F
apersson850 skrev:Jag köpte just en sån privat. Kostade rätt exakt en halv miljon.Det drar iväg rätt bra när man börjar pricka för utrustning. Får ju nästan en ny Land Cruiser för dom pengarna.....
Så visst är det mycket pengar. Däremot så gillar damerna i familjen den, mer ju yngre damerna är, tror jag.
Nu blev det en ett år gammal Honda CRV diesel automat istället med skinn och lite annan trevlig utrustning.
Blev lite dyrare än vi planerat från början, men känns ändå OK prisvärt. Hondans egenskaper var helt enkelt bättre än V60:s på de punkter vi ansåg viktiga.
Amli skrev:Det beror väldigt mycket på hur storväxt familj man har om man påstår att V60 fungerar hur bra som helst till en familj med 2 barn i bakåtvänd bilstol. Min fru skulle knappt få plats i baksätet bakom mig i en V60. Visst går det att tränga sig in men det gör det å andra sidan att göra i en VW Polo oxå.Precis.
Det blir ju en annan sak om man är typ 1.70 och frugan 1.55. Då upplevs säkert en V60 som rymlig.
För vår del skulle det inte fungera "hur bra som helst" och det tycker jag det ska göra när man pröjsar >4000 kr/mån för en bil.
//F