Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av XC90_Executive
Har man en krånglig adress att knappa "manuellt" så är ett tips att skippa land och stad. Skriv bara in vägen och numret så går det betydligt mycket fortare.
Användarvisningsbild
av VolvoB20
En fråga.....

Kan man manövrera navigatorn medans man kör. Tjejen brukar alltid fördriva tiden med att kolla olika resmål, adresser och rutter på navigatorn medans jag kör?
av Tobbev
VolvoB20 skrev:En fråga.....

Kan man manövrera navigatorn medans man kör. Tjejen brukar alltid fördriva tiden med att kolla olika resmål, adresser och rutter på navigatorn medans jag kör?
Det ingår ju fjärrkontroll också, och den skall väl funka medans man kör (annars fyller fjärren mindre funktion)?
Användarvisningsbild
av VolvoB20
Gött.... förr fick man ju stanna innan man kunde mata in en destination.
av perhall
Det måste varit väldigt länge sen man var tvungen att stanna för att mata in... före MY02... min MY08 är stenålder, samma system som i MY02 (jag har inte märkt någon skillnad...), men man kan mata in när man kör.
Fjärr ingick i min men inte nu längre alltså... ok eftersom den nu är 11000 billigare.
Men jag har aldrig tyckt att det är lättare att mata in med fjärr än utan. Båda händerna på ratten, har man ju lärt sig:)
PH
Användarvisningsbild
av opA
XC90_Executive skrev:Som jämförelse, C70N T5 6MT (dvs manuell), sittfart 37km/h. 15,6l/100km vid pumpen. Dock bränsledriven värmare också.
Bara stadskörning / körning-utanför-skola, va ? 37km/h i snitt :mrgreen:
av Tobbev
sbob skrev:Tobbev. Fjärren ingår inte. Pristillägg gäller.
Är du 100% säker på det?

Utifrån hur slitaget ser ut på givaren[…]

Elpriset

Och bättre kanske det blir, om spanien kö[…]

App i sensus V90 CC ‘17 T5.

Takk. Abm er i orden. Nedlasting av apper som ikke[…]

XC70 -14 Stolvärme reglering?

För att byta värmeslinga får man &[…]