Nu sitter jag med listen i min hand och funderar på monteringen... Är det skruvar som skall till eller vanligt snap-on?
Ps: Var först att köpa listen från Bilia i Sverige ;)
Moderator: Moderatorer
skyrazer skrev:Nu sitter jag med listen i min hand och funderar på monteringen... Är det skruvar som skall till eller vanligt snap-on?Det är väl inget att "hänga läpp" över :lol:
skyrazer skrev:Ps: Var först att köpa listen från Bilia i Sverige ;)Alla andra köpare fick rätt mycket andra delar på köpet samtidigt som listen kostar 600k
MartinS skrev:Det gäller att ha kontakter med vakter och krogpersonalskyrazer skrev:Ps: Var först att köpa listen från Bilia i Sverige ;)Alla andra köpare fick rätt mycket andra delar på köpet samtidigt som listen kostar 600k
/Martin
skyrazer skrev:Nu sitter jag med listen i min hand och funderar på monteringen... Är det skruvar som skall till eller vanligt snap-on?Det är bara att trycka fast den. Jag montera den direkt utanför Volvo när jag fick den :)
pergrein skrev:skyrazer skrev:Nu sitter jag med listen i min hand och funderar på monteringen... Är det skruvar som skall till eller vanligt snap-on?Det är bara att trycka fast den. Jag montera den direkt utanför Volvo när jag fick den :)
Mvh
Per
Även jag saknar RTTI. Är det många[…]