- fre 18 feb 2011, 13:24
#500925
At Volvo har stoppet optimaliseringen av D3-awd(Polestar), kommer av at de ønsker å selge D5 og tjene 20 000(S) eller 80 000(N).
Polestar slapp trim til 2.4D-awd(samme som D3-awd). Og salget av D5 sank ??:-/
Så den feilen gjør de ikke igjen :?:
Det vil si at man betaler 20 000 ekstra mellom D3-awd og D5. Og deretter 8900 kr for Polestar.
Man får 225 hk-460 nm. Gjeldende garantier og noen andre fordeler.
Ønsker man å tilbakestille bilen(salg som eksport e.l) må man oppsøke verksted for å få dette ordnet.
Med Bsr betaler man 7900 svkr.
Samme pris for både D3-awd og D5. Det blir også lik effekt ved optimalisering 245 hk-520 nm.
Garanti, fri support i to år. PPC boks som enkelt kan oppgraderes(nye mjukvarer e.l)
Men den aller beste funksjonen(gjelder Volvo og noen andre merker) er at PPC boksen også fungerer som en feilkodeleser.
Slipper å oppsøke verksted for "filleting" som man kan slette selv med PPC boksen.
Feilkodene lagres, og ligger lagret for bilen i Bsr`s server.
Utover to år kan det tegnes både forsikring og support.
Twendor
Polestar slapp trim til 2.4D-awd(samme som D3-awd). Og salget av D5 sank ??:-/
Så den feilen gjør de ikke igjen :?:
Det vil si at man betaler 20 000 ekstra mellom D3-awd og D5. Og deretter 8900 kr for Polestar.
Man får 225 hk-460 nm. Gjeldende garantier og noen andre fordeler.
Ønsker man å tilbakestille bilen(salg som eksport e.l) må man oppsøke verksted for å få dette ordnet.
Med Bsr betaler man 7900 svkr.
Samme pris for både D3-awd og D5. Det blir også lik effekt ved optimalisering 245 hk-520 nm.
Garanti, fri support i to år. PPC boks som enkelt kan oppgraderes(nye mjukvarer e.l)
Men den aller beste funksjonen(gjelder Volvo og noen andre merker) er at PPC boksen også fungerer som en feilkodeleser.
Slipper å oppsøke verksted for "filleting" som man kan slette selv med PPC boksen.
Feilkodene lagres, og ligger lagret for bilen i Bsr`s server.
Utover to år kan det tegnes både forsikring og support.
Twendor
R-Design er ferdigstylet fra fabrikk og mest bil for pengene.
Synd skikkelig motor koster alt for mye i avgiftslandet Norge.
Synd skikkelig motor koster alt for mye i avgiftslandet Norge.