- sön 23 jan 2011, 22:16
Sen är väl frågan hur många halvstora kombis som ligger snålare än 0,7-0,8 mitt i vargavintern.
Moderator: Moderatorer
pianopeter skrev:Javisst, lägg in din hemadresss typ o lägg till ett röstmärke, har gjort så med jobbet, hem och till några köpcentrum. Helt perfektNu hänger jag inte med, mellan mitt hem, jobbet och affären brukar jag hitta utan satelitnavigation ?:-/ ?:-/ ?:-/
VolvoB20 skrev:Ibland knappar även jag in min hemadress men det är främst för att få upp om det är ev. trafik köer eller liknande. Inte för att jag inte hittar.pianopeter skrev:Javisst, lägg in din hemadresss typ o lägg till ett röstmärke, har gjort så med jobbet, hem och till några köpcentrum. Helt perfektNu hänger jag inte med, mellan mitt hem, jobbet och affären brukar jag hitta utan satelitnavigation ?:-/ ?:-/ ?:-/
Amli skrev:Du kanske har en mycket bättre GPS än jag, men jag tycker att kvaliteten i trafikkö-infon är rätt dålig/PHVolvoB20 skrev:Ibland knappar även jag in min hemadress men det är främst för att få upp om det är ev. trafik köer eller liknande. Inte för att jag inte hittar.pianopeter skrev:Javisst, lägg in din hemadresss typ o lägg till ett röstmärke, har gjort så med jobbet, hem och till några köpcentrum. Helt perfektNu hänger jag inte med, mellan mitt hem, jobbet och affären brukar jag hitta utan satelitnavigation ?:-/ ?:-/ ?:-/
Amli skrev:VolvoB20 skrev:Ibland knappar även jag in min hemadress men det är främst för att få upp om det är ev. trafik köer eller liknande. Inte för att jag inte hittar.pianopeter skrev:Javisst, lägg in din hemadresss typ o lägg till ett röstmärke, har gjort så med jobbet, hem och till några köpcentrum. Helt perfektNu hänger jag inte med, mellan mitt hem, jobbet och affären brukar jag hitta utan satelitnavigation ?:-/ ?:-/ ?:-/
XC90_Executive skrev:Ganska många av resorna går ju faktiskt hem, även om man är 100 mil ifrånJo, men det jag menade var att där har man ju inte nytta av röststyrning, på mina navigatorer så är det ju bara ett endaste knapptryck på "take me home" knappen så är det klart. Där känns ju röst´styrning som helt onödigt.![]()
Det är faktiskt den första favoriten jag alltid lägger in.