Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Gurra82
Steff 99 skrev: I valet att välja en X-modell från BMW så skulle det tveklöst bli en X6
Så rätt så :-)-) Den ÄR COOOL!!!
av Arese
X6 är väldigt cool. En kollega har en 50i, dubbelturbo V8 och det utseendet är väl inte helt 2011 men just därför så rätt! Våga vägra diesel!
Användarvisningsbild
av Gurra82
Arese skrev:X6 är väldigt cool. En kollega har en 50i, dubbelturbo V8 och det utseendet är väl inte helt 2011 men just därför så rätt! Våga vägra diesel!
Byt in den där gamla 335:an och köp en X6 M, den är däremot INTE snygg med rails, sett några sådana, vänder kappan efter vinden lite här :D
av Arese
Ja, måste beställa nytt, leasingen går snart ut på 335:an... Har faktiskt övervägt X6. Flera kollegor kör X5 och X6 med nästan hela palletten av motoralternativ 30d, 40d, 35i, 50i. Mycket trevliga bilar. Har dock lite svårt att se mig själv i den här tung-dumma kategorin av bilar. Blir nog en femma....

Rails är ju aldrig snyggt men det finns några bottennapp typ X6, 9-3 samt Alfa Sportwagon. Trenden går mot knappt synliga, mer slimmade rails som på XC60 exvis.
Användarvisningsbild
av Gurra82
ja skriver du på för en x6 eller x5 får du kanske räkna med skära sönder däcken människor, fast kvarteren där ni bor kanske skyddas av detektivbolaget tre lingon (securitas i vanliga folks ögon) :D :D
av Arese
Nä, än har vi inga gated communities i Växjö tack och lov. Securitate kollar dock mitt hus men det är ju inte alltid man parkerar hemma...

Nä, nån suv blir det med största sannolikhet inte, får nöja mig med att testa min frus nästan-suv när andan faller på :D
App i sensus V90 CC ‘17 T5.

Du må gå til Volvo är så f&[…]

Beställt nya sommardäck, får bli[…]

Byta Batteri V oc vilka funkar

Hur blev det? Funkade det?

Brainys V60

Har samma problem, behöver pysslas om vart 5:[…]