Boromir2k skrev:Då var bilder på interiören upplagda i bildgalleriet.. Tog dem med telefonen och det var mörkt, kanske inte de bästa 
Kul att du är nöjd! Verkar vara fin prestanda om man tittar på prestandagraferna. Jag har haft ågren nu när 2,5FT:s dagar verkar vara räknade(eller inte) och jag byter om mindre än ett år. Körde också jag 2,0T och den var en grym besvikelse.
Vet du om albuminfo (=omslagsbild) kommer upp i displayen? Jag har bemödat mig att uppdatera hela skivsamlingen med albumbilder där det saknades bara för att få upp det i telefon, bil m.m. och det vore ju synd om Volvo inte får med detta när det redan går att se i telefonen......
Kommer kontaktbilden (om man har sådan i kontaktboken i telefonen) upp i displayen? Har även här bemödat mig att uppdatera detta i hela kontaktboken och det hade ju varit nice om man fick upp det även i bilen :)
http://www.garaget.org/Racetwin2
The S rides low on fat noisy tires. It has a harsh, bone breaking ride that jiggles your jowls and rattles the trim. It is as loud and as uncomfortable as Rod Stewards leopard skin disco trousers - Jeremy Clarkson