Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Petzzon
Har inte sett klädseln i verkligheten vilka delar är skinn t-tech respektive tyg? Som jag ser det på bilderna är det till största delen tyg.
Valde helskinn till vår istället men tvekat på om jag skall ändra då jag fått veta att R-design stolen är mer skålad.
matzen10 skrev:Jag tycker klädseln och interiörfärgerna ger ett klassiskt elegant intryck!

M V H
---> Matz
Är av samma åsikt :D
av Petzzon
Gillar verkligen färgen och hur det ser ut men ogillar att det inte är helläder, så än så länge specar jag inte om vår beställning utan helskinn får ligga kvar. Skall dock så snart som möjligt försöka få se en i verkligheten är ju inte omöjligt jag ändrar uppfattning.
Användarvisningsbild
av Racetwin2
Boromir2k skrev:Då var bilder på interiören upplagda i bildgalleriet.. Tog dem med telefonen och det var mörkt, kanske inte de bästa :P
Kul att du är nöjd! Verkar vara fin prestanda om man tittar på prestandagraferna. Jag har haft ågren nu när 2,5FT:s dagar verkar vara räknade(eller inte) och jag byter om mindre än ett år. Körde också jag 2,0T och den var en grym besvikelse.

Vet du om albuminfo (=omslagsbild) kommer upp i displayen? Jag har bemödat mig att uppdatera hela skivsamlingen med albumbilder där det saknades bara för att få upp det i telefon, bil m.m. och det vore ju synd om Volvo inte får med detta när det redan går att se i telefonen......

Kommer kontaktbilden (om man har sådan i kontaktboken i telefonen) upp i displayen? Har även här bemödat mig att uppdatera detta i hela kontaktboken och det hade ju varit nice om man fick upp det även i bilen :)
av Petzzon
Tobbev skrev:Jag valde bort R-design enbart p.g.a klädseln. Det funkar helt enkelt inte med "icke-skinn" för min del.
Du vet att du kan få helskinn utan extra kostnad även till R-design??
av Tobbev
Petzzon skrev:
Tobbev skrev:Jag valde bort R-design enbart p.g.a klädseln. Det funkar helt enkelt inte med "icke-skinn" för min del.
Du vet att du kan få helskinn utan extra kostnad även till R-design??
Ja, fast bara helsvart om jag har fattat allt rätt.
App i sensus V90 CC ‘17 T5.

Du må gå til Volvo är så f&[…]

Beställt nya sommardäck, får bli[…]

Byta Batteri V oc vilka funkar

Hur blev det? Funkade det?

Brainys V60

Har samma problem, behöver pysslas om vart 5:[…]