Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Lazy
Ynot skrev:
Heddy skrev:Smaken är ju som baken, men på R-design skulle jag valt mellan vit och röd solid, bilen gör sig inte lika bra i svart tycker jag då, de sntgga detaljerna på fronten försvinner lätt är känslan när man ser på den.
Ja smaken e som baken, svart är överlägset snyggaste färg tycker "jag", nu har "jag" valt V60 D3 svart M och jag har valt rätt färg för mig.
Senast redigerad av 2 Lazy, redigerad totalt 0 gång.
av Heddy
Jag hoppas inte du tog illa upp Ynot, det va i så fall inte min mening. mitt svar var mer riktat till boydanne ang. färgen. :roll:
av Lazy
Heddy skrev:Jag hoppas inte du tog illa upp Ynot, det va i så fall inte min mening. mitt svar var mer riktat till
boydanne ang. färgen. :roll:
:-)-)
av Heddy
Den valde jag på min 8)...1 vecka kvar till leverans, längtan är rätt stor nu!
Användarvisningsbild
av metal
jag hade ju valt kopparfärgen så jävla snygg
Kopparn har jag valt. Fast till en S60 :)
av Lazy
Micke008 skrev:
Ynot skrev: Leveransen 11/11 är beräknad från säljaren, men vet att det snabbt kan ändras, håller tummarna. :D
Jag har fått känslan av att volvo anger 11/11 som första leveransdag för alla bilar då de inte vill få ut bilarna innan vecka 45 då den lanseras med stora trummor, om Volvo själv får bestämma...
Min handlare sa att de vanligtvis får bilen 4 dagar innan beräknad leveransdag.
Stämmer bra, pratade med min säljare idag och han sa att min bil ligger i samma leverans som deras V60 demobilar som ska finnas i hallen V.45 sen i slutet av den veckan börjar man leverera till kunder. :D
av Lazy
Har sett fler privata V60 på vägarna nu, någon här som fått hämta sin?
Min finns hos leverantören men jag har inte fått något datum för leverans än. :|
av Lazy
Fick besked att jag får hämta min bil V.47 suck! :cry:

Ni som fått hämta er V60 hoppas jag ger lite intryck här i forumet.
av Micke008
Jag fick min bil i förra veckan. Den går kanon, D5 med AWD å automat. Än så länge är förbrukningen lite hög. Sen finns det ju en möjlighet att köra lite lugnare så kanske det inte är så stora problem att ligga i närheten av Volvos värden. Jag har lärt mig att använda diesel-värmaren, den är toppen tillsammans med VOC då man bara behöver skicka ett sms. Fick inte trimma bilen från start då pappersarbetet inte var klart för Polestar, samma trim som till S60. Men det får bli till våren när man lägger på sommardäcken igen.
App i sensus V90 CC ‘17 T5.

Du må gå til Volvo är så f&[…]

Beställt nya sommardäck, får bli[…]

Byta Batteri V oc vilka funkar

Hur blev det? Funkade det?

Brainys V60

Har samma problem, behöver pysslas om vart 5:[…]