Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av DOdell
Tjena! Intressant tråd och upplever hackandet (som kontakten via bluetooth tappas) också vid musik eller vilket strömmande som helst. Mobilen är iPhone X. Det har tillkommit över tid. Mobilen är någorlunda trasig med display å trasig FaceTime. Svaret bör vara problem i telefonens hårdvara. Ska pröva byta vid möjlighet så märker vi..
av dannesk
DOdell skrev:Tjena! Intressant tråd och upplever hackandet (som kontakten via bluetooth tappas) också vid musik eller vilket strömmande som helst. Mobilen är iPhone X. Det har tillkommit över tid. Mobilen är någorlunda trasig med display å trasig FaceTime. Svaret bör vara problem i telefonens hårdvara. Ska pröva byta vid möjlighet så märker vi..
Jag hade tidigare samma problem med min XC60 och mina gamla iPhone 6S & 8 samt barnens Huawei-telefoner, löste sig efter Volvo uppdaterade mediasystemet då det kommit nya uppdateringar 2ggr under tiden jag hade problemet. Inte haft problem med någon av telefonerna sedan i nov/dec ifjol när senaste uppdateringen gjordes och inget problem med min nya iPhone XS.
installera dragkrok

Jag har köpt begagnat på skroten till t[…]

Nej, en sådan överföring är o[…]

Svart rök

Hej köpte mig en v70 d5 2004 . Den ryker kraf[…]

Tråkigt att se, Slangarna och tryckventi[…]