- tor 15 okt 2015, 02:52
Verkstan hade aldrig hört talas om detta fel, får se om Volvo i Göteborg kan luska ut vad som är fel. Misstänker att det hänger ihop med att mina framljus flimrar vid små gupp.
Urkel skrev:Har förmodligen samma problem med min högra blinker som du har. Ibland får den nått tuppjuck och blinkar fort som sjutton. Gick då ut en gång och kollade och fick då se att det enbart var backspegeln som blinkade. Bak- och framblinkers var stendöda. Detta fel framträder lite titt som tätt, sjukt irriterande. Antar att bakomvarande bilister svär en del åt mig när jag tydligen inte blinkar. El-fel eller? Ska in nu på fredag till verkstaden, men blinkersen lär väl förmodligen uppträdda helt normalt när de kollar på den.Det lät illa! Funkar bak- och framblinkersen efteråt då? I mitt fall så har jag också gått ut och kollat, och då blinkar både fram, bak och spegelblinkersen, fast väldigt fort. När man sedan sätter spaken i neutralläge och blinkar igen så återgår det till normalsnabb blinkning.
Verkstan hade aldrig hört talas om detta fel, får se om Volvo i Göteborg kan luska ut vad som är fel. Misstänker att det hänger ihop med att mina framljus flimrar vid små gupp.
Kör: V70
Tidigare: V60 CC D3 Summum -16
Tidigare: V60 CC D3 Summum -16