- sön 28 sep 2014, 19:26
Jag provkörde också en D4 samt en T3. D4:an är naturligtvis mycket mer klös i. Men personligen bryr jag mig inte så himla mycket om motorn, inte så att jag är beredd att höja ribban. Den motorn jag har haft lite problem är ju den nuvarande 2.0F (V70). Så för mig är T3 helt ok, även fast det är "kärringversionen" av motorerna till V60:) AWD är dock naturligtvis en tillgång!
halfwayback skrev:Japp såg det nu, men ändå, det kommer skilja 23 000. Jag hade ganska tajt budget. Sedan vet jag inte ang diesel. Jag kör högst 1000 mil per år :) D4:an är garanterat dyrare att äga (skatten möjligtvis) också samt serva. Alltså, det finns alltid "ett litet kliv" upp till nästa nivå. Någonstans har jag bestämt mig för att stanna.volvobrasse skrev:Du är medveten om att teknikpaketet ingår i Business Edition?Aman skrev:HejJo det är bra pris, fast med mina tillval skulle den nog landa på runt 315 000 :) Innebär ändå nästan 30 000 mer vilket är högt i min budget :)
Öppnade Göteborgsposten idag och ser erbjudandet V60 Business edition D4 AWD Ocean Race från 305 900 hos Bra bil.
Väldigt nära ditt pris, för betydligt mera bil motorn, automat och awd. Kanske något att kolla upp?
Jag provkörde också en D4 samt en T3. D4:an är naturligtvis mycket mer klös i. Men personligen bryr jag mig inte så himla mycket om motorn, inte så att jag är beredd att höja ribban. Den motorn jag har haft lite problem är ju den nuvarande 2.0F (V70). Så för mig är T3 helt ok, även fast det är "kärringversionen" av motorerna till V60:) AWD är dock naturligtvis en tillgång!